پیام سپاهان
هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان
غرش سپاهان با گل فرهمند مقابل قوهای انزلی/ ذوب آهن در خانه 3 امتیازی شد
جمعه 23 آذر 1397 - 16:16:21
پیام سپاهان - هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با پیروزی با ارزش سپاهان و ذوب آهن مقابل حریفانشان پیگیری شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، از هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور امروز جمعه 23 آذرماه در ورزشگاه فولادشهر تیم فوتبال بانوان ذوب آهن میزبان تیم پارس جنوبی جم بود که در پایان با نتیجه 2 بر1 به پیروزی رسید. نرگس زهری و پروین فرهادی برای ذوب آهن و زینت حاجیانی برای پارس جنوبی جم گلزنی کردند.
اما در انزلی و در حساس ترین دیدار این هفته تیم سپاهان که هفته گذشته یک پیروزی پرگل داشت میهمان ملوان بندر انزلی بود. دیداری که با توجه به طرفداران زیاد ملوان با استقبال خوب تماشاگران روبرو بود.
دو تیم در نیمه نخست فوتبال با کیفیت و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند اما حملات مهاجمان راه به جایی نبرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم و در دقیقه 68 با خطای مدافع ملوان بر روی بازیکن سپاهان ساعدی نقطه پنالتی را نشان داد تا فرهمند کاپیتان طلایی پوشان توپ را وارد دروازه ملوان کند.
این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا شاگردان شهبازی به 3 امتیاز مهم در زمین گل آلود و فشار تماشاگران انزلی چی برسند امتیازی که می تواند در آینده بسیار باارزش تر شود.
از حواشی این دیدار می توان به تاخیر در شروع بازی به دلیل برگزاری مراسم بزرگداشت آتنا محمدی، دروازه‌بان فقید ملوان و تجلیل از خانواده او آغاز شد.
همچنین شقایق روزبهان به دلیل برخورد استوک بازیکن حریف با قفسه سینه و شیوا فاضلی به دلیل آسیب دیدگی کتف در نیمه نخست ، تا پایان بازی با آسیب دیدگی در زمین ماندند تا عصای دست شهبازی در این دیدار حساس باشند.
مانیا آسادوریان هم در اوایل نیمه دوم با الهام فرهمند کاپیتان تیمشان برخورد کرد تا فرهمند از ناحیه سر دچار شکستگی سر شود و از بازی بیرون رفت و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/79842/غرش-سپاهان-با-گل-فرهمند-مقابل-قوهای-انزلی--ذوب-آهن-در-خانه-3-امتیازی-شد
بستن   چاپ