پیام سپاهان
نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس:
جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان در تقویم رسمی کشور ثبت شود
پنجشنبه 22 آذر 1397 - 16:26:26
پیام سپاهان - کاشان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است رویداد مهمی چون جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، سیدجواد ساداتی نژاد ظهر پنجشنبه در نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان با بیان اینکه انسان با پا نهادن در این کره خاکی فرهنگ را شکل داده است، اظهار داشت: کاشانیان اولین افرادی بودند که یکجانشینی را به وجود آوردند و تپه های سیلک گواه این مطلب است.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل ضمن اشاره به انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب کشور افزود: با وجود مشکلات مختلف تمام همت خود را برای برپایی و برگزاری این جشنواره بین المللی به کار گرفتند.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست از ثبت جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان در تقویم رسمی کشور خاطرنشان کرد: از آنجا که کاشان دارای فرمانداری ویژه بوده روسای ادارات باید اختیارات معاون مدیرکل را داشته باشد اما در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی این مهم محقق نشده است.
ساداتی نژاد ضمن انتقاد از نبود مجتمع فرهنگی و ساختمان درخور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: کاشان حدود یک هزار نفر از مفاخر را در دل خود جای داده است و بر این اساس باید یادبودها و مراسمات درخور آنان برگزار شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/79791/جشنواره-ملی-تئاتر-مهر-کاشان-در-تقویم-رسمی-کشور-ثبت-شود
بستن   چاپ