پیام سپاهان
شایسته سالاری رکن اصلی برای پیشرفت داوری استان است
چهارشنبه 21 آذر 1397 - 10:34:57 AM
ایسنا

پیام سپاهان- ایرج نظری در خصوص داوری و کم و کیف آن در سطح استان اصفهان و آران و بیدگل، اظهار کرد: با توجه به سرعت گرفتن رشد فوتبال در آران و بیدگل و حضور موفق تیم‌های فرش آسایش آران و بیدگل در فوتسال و تیم فوتبال شهدای دهنو٬ ذوالفقار سفیدشهر و شهید کوچکی سفید شهر در لیگ‌های کشوری و تیم خونه هنرمندان در لیگ استان نشانه‌های پویایی و رشد در فوتبال آران و بیدگل نمایان شده است.

وی افزود: بنده در جلسه اول که برای افزایش دانش داوران در آران و بیدگل حضور پیدا کردم چیزی حدود 100 نفر شرکت کننده برای دوره حضور داشتند که کم نظیر بود و من را مجاب کرد به این شهر بیشتر توجه کنم.

نظری به دوره پیش روی فوتبال در آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: با درخواست کمیته داوران شهرستان به خصوص احسان چاقیان و هیئت فوتبال - نصرت قربانی یک دوره کلاس داوری درجه 3 برای داوران جوان آران و بیدگل تدارک دیده شد که حدود 25 خانم و 10 آقا شرکت دارند و حضور کم‌نظیر بانوان خوشحال کننده است.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال  آسیا ادامه داد: در کلاس درجه 3 چیزی که خوشحال کننده است اینکه شرکت کنندگان اکثراً تحصیل کرده هستند و یا در رشته‌های تربیت بدنی مشغول تحصیل هستند و جای امیدواری است که بتوان از ظرفیت این داوران در سطح استان اصفهان در آینده استفاده مطلوب شود. مطمئن هستم افق روشنی برای فوتبال و داوری آران و بیدگل در آینده نزدیک شاهد باشیم.

رییس کمیته داوران فوتبال استان اصفهان ادامه داد: علاقه بانوان به فوتبال و داوری در این شهر چیز خوبی است و با قدری دانش‌افزایی و کسب تجربه، داوران خوبی به شهرستان و استان اضافه خواهند شد و آران و بیدگل نشان داده در هر زمینه‌ای وارد شود با سربلندی به سرمنزل مقصود می‌رسد و افتخار آفرینی می‌کند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر جایگاه داوران فوتبال استان اصفهان در سطح کشور، گفت: قبلاً تعداد داوران زیادی از استان در کشور فعالیت می‌کرد، ولی از چند وقت پیش که بنده اضافه شده‌ام دیدگاه هراتیان کارهای زیر بنایی و پشتوانه سازی است به خصوص توجه به شهرستان‌ها و از چند وقت پیش کارهای دانش‌افزایی را در شش نقطه هدف در سطح شهرستان‌ها برنامه‌ریزی کردیم. قوانین جدید را برای شرکت‌کنندگان تشریح کردیم ٬ مرحله اول به پایان رسیده و سطح داوری را در سطح استان یکپارچه خواهیم کرد تا زمینه رشد برای همه فراهم شود.

همچنین رئیس کمیته داوران فوتبال آران و بیدگل گفت: برای عقب نیفتادن از سرعت رشد فوتبال شهرستان تصمیم گرفتیم کلاس‌های دانش‌افزایی برای داوران برگزار کنیم.

احسان چاقیان در خصوص برگزاری کلاس‌های داوری در سطح شهرستان، اظهار کرد: برای تغییر نسل داوران و به میدان آوردن جوانان شهرستان تصمیم گرفتیم کلاس داوری درجه 3 را برای حدود 35 نفر از داوطلبان داوری که 25 خانم و 10 آقای جوان هستند برگزار کنیم و به صورت تدریجی این افراد را به گردونه مسابقات فوتبال آران و بیدگل وارد کنیم.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/79650/شایسته-سالاری-رکن-اصلی-برای-پیشرفت-داوری-استان-است
بستن   چاپ