پیام سپاهان
احداث 3200 واحد مسکونی در تیران و کرون در دستور کار است
چهارشنبه 19 مهر 1402 - 9:44:54 AM
ایسنا
پیام سپاهان -   رئیس بنیاد مسکن شهرستان تیران و کرون گفت: 3200 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است.
مسعود مرادیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای تیران و کرون اجرایی می‌شود که احداث 3200 واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد. 2 هزار واحد مسکونی در شهر و 1200واحد در روستاها احداث می‌شود.
به گفته رئیس بنیاد مسکن شهرستان تیران و کرون از میان 3200 پروژه در دستور کار، عملیات اجرایی 500 واحد روستایی و بیش از 300 خانه شهری آغاز شده است.
وی اضافه کرد: احداث این مسکن‌ها به دو مدل اختیار ساخت و واحد ساخت خواهد بود که مدل آپارتمانی واحد ساخت بوده و اختصاص زمین و تسهیلات بانکی اختیار ساخت است.
مرادیان یادآور شد: نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای دارای زمین دولتی پروژه اجرا می‌شود، ولی در دیگر نقاط پس تأمین زمین اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تأمین زمین دولتی در شهرهای تیران و رضوانشهر انجام شده و کار در حال انجام است.
رئیس بنیاد مسکن تیران و کرون در خصوص شهر عسگران گفت: پیش‌بینی زمین از طریق مازاد دولتی و یا خرید ملک شخصی در حال پیگیری بوده تا با تأمین آن این پروژه برای متقاضیان این زمین‌ها اجرایی شود.
مرادیان دریافت تسهیلات را متناسب با شرایط بانک و طرح مسکن‌سازی اعلام کرد و افزود: توزیع اعتبارات با معرفی به بانک انجام و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز در صدور پروانه همکاری می‌کنند.
وی با اشاره به پیشرفت کار گفت: تاکنون طرح‌های احداث مسکن پیش رفته و شورای هماهنگی آن و رصد پروژه‌ها به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/781431/احداث-3200-واحد-مسکونی-در-تیران-و-کرون-در-دستور-کار-است
بستن   چاپ