پیام سپاهان
تکذیب انتقال دروازه‌بان استقلال به ذوب آهن
منصوریان: پرسپولیس هارمونی خاصی دارد/ مشکلی در درون دروازه نداریم
دوشنبه 12 آذر 1397 - 15:00:42
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی خیلی مهمی با پرسپولیس داریم. این تیم هارمونی خاصی دارد.
به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، ظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: فردا یک بازی خیلی مهم داریم. این بازی قطعا سخت خوهد بود با تیمی که هارمونی خاصی دارد و نایب قهرمان آسیا است. امیدوارم بازی خیلی خوبی داشته باشیم.
او اضافه کرد: ما کاری به نتایج گذشته ذوب آهن مقابل پرسپولیس نداریم. درست است که پرسپولیس در ویترین افتخاراتش نایب قهرمانی آسیا را دارد اما چنین افتخاری را هم ذوب آهن در کارنامه خود دارد. بنابراین می‌دانیم شأن و جایگاه واقعی ذوب آهن الان این‌جای جدول نیست و باید تلاش کنیم که روند صعودی‌مان هر چه زودتر آغاز شود. به همین خاطر به گذشته کاری نداریم و می‌خواهیم فردا مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه بگیریم. می‌دانیم که پرسپولیس چگونه توانست با 11 بازیکن اصلی و سه چهار بازیکن ذخیره به فینال آسیا صعود کند اما فردا برای بازیکنان ما یک امتحان بزرگ است و این بازی می‌تواند برای ما نقطه عطفی باشد. بنابراین به رکوردهای قبلی ذوب آهن مقابل پرسپولیس و این که چه نتایجی کسب شده نگاه نخواهیم کرد.
منصوریان در ادامه درباره این که یکی از روزنامه‌ها مطلبی درباره احتمال حضور سید حسین حسینی در ذوب آهن مطرح کرده بود گفت: متاسفانه ما عادت خودمان را ترک نکرده‌ایم و همان‌طور که زمانی من بازی می‌کردم برخی مطالب در روزنامه‌ها و رسانه‌ها مطرح می‌شد، هنوز هم چنین مطالب عجیبی در رسانه‌ها به چاپ می‌رسد و کاش همان‌طور که انتظار داریم فوتبال‌مان حرفه‌یی شود در این گونه مسائل حرفه‌یی رفتار کنیم. اگر قوانین قضایی ما در این زمینه قوی بود قطعا هیچ رسانه‌ای به خود اجازه نمی‌داد که چنین مساله کذبی را چاپ کند. سید حسین حسینی یکی از چهار دروازه‌بان تاپ فوتبال ایران است. ما اگر بخواهیم چهار دروازه‌بان نام ببریم یکی از آن‌ها حسینی دیگری بیرانوند، امیر عابدزاده و رشید مظاهری است. در حال حاضر یکی از این چهار دروازه‌بان را ما در اختیار داریم که تجربه حضور در جام جهانی را دارد. البته ما از قابلیت‌های حسینی به طور کامل مطلعیم اما در هر صورت امیدارم فرهنگ رسانه ما هم ارتقاء یابد تا فقط به خاطر پر کردن صفحه و یا ایجاد هیجان هر مطلبی را ننویسیم. ما به غیر از مظاهری، باقری، معراج و همینطور شیخ حسینی را در اختیار داریم و از نظر دروازه‌بان نگرانی نداریم.
وی در ادامه درباره احتمال حضور رشید مظاهری در پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم این‌گونه مسائل روی روحیه بازیکنان‌مان تاثیر نمی‌گذارد. زمانی که علیرضا بیرانوند را در اختیار داشتم او خودش می‌دانست اگر قرار است روزی در تیم دیگری بازی کند باید تا آخرین روزی که برای ما بازی خواهد کرد بهترین عملکرد را داشته باشد. رشید مظاهری هم قطعا اگر قرار باشد جابه‌جا شود و به باشگاه دیگری برود روزی با مدیرعامل باشگاه مثل پدر و پسر صحبت می‌کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. ما در حال حاضر یکی از دروازه بانان تیم ملی را در اختیار داریم.
منصوریان در مورد تشابه تیم نفت با ذوب آهن اظهار کرد: فضای ذوب آهن به نفت تهران بسیار نزدیک است. روزی که من به ذوب آهن رفتم به آذری گفتم فکر می‌کردم وارد باشگاه نفت شدم. این دو تیم از لحاظ ساختاری بسیار به هم نزدیکند. فقط ذوب آهن به خاطر مدیری که دارد شرایط و امکانات بهتری در اختیار دارد.
او در مورد شرایط تیمش در لیگ قهرمانان هم گفت: ما در لیگ قهرمانان باید دو بازی پلی آف را برگزار کنیم که بازی اول تقریبا راحت است اما بازی دوم که برابر الغرافه است می‌تواند بازی سختی برای ما باشد. اگر از پلی آف به مرحله بعد صعود کنیم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. ما بازیکن جدید جذب نمی‌کنیم و فعلا تمرکزمان را روی داشته‌های‌مان می‌گذاریم. تنها نگرانی من مصدومیت ظهیری است که من تقریبا دو سال بود دوست داشتم او به تیم من بیاید و امسال این اتفاق افتاد اما متاسفانه او مصدوم شد.
او هم‌چنین در مورد بستری شدن ایرج دانایی‌فر، پیشکسوت فوتبال بیان کرد: از همه فوتبال دوستان، چه آبی، چه قرمز و چه دیگر تیم‌ها می‌خواهم برای دانایی‌فر دعا کنند. من خاطراتی از آن‌ها دارم. آن‌ها واقعا استوره‌های طلایی بودند. او هم‌چنین در مورد خداحافظی سید جلال حسینی از بازی‌های ملی هم گفت:‌ امروز در فرودگاه متوجه این موضوع شدم. سید جلال 15 سال برای تیم ملی زحمت کشید و من این افتخار را داشتم که یک سال در تیم نفت با او کار کنم. پرسپولیس اگر تا فینال لیگ قهرمانان رفت یکی از دلایلش حضور سید جلال بود. او بازیکنی بزرگ است و از لحاظ اخلاقی هم اصطلاحا همیشه رو بازی می‌کند. از همین جا به او می‌گویم اگر می‌خواهد وارد مربیگری شود برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
سرمربی ذوب آهن در مورد بازی فردا هم اظهار کرد: بردن یا باختن قلقی ندارد. به عنوان سرمربی باید کاری کنیم تا بازیکنان شما به آمادگی برسند. اگر بازیکنان شما آماده نباشند یعنی شما باخته‌اید و تنها در صورتی می‌توانیم امتیازی به خانه ببرید که بازیکنان‌تان را آماده کنید. در مورد تاکتیک تیمم در بازی فردا باید بگویم همه چیز در مستطیل سبز مشخص خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77957/منصوریان--پرسپولیس-هارمونی-خاصی-دارد--مشکلی-در-درون-دروازه-نداریم
بستن   چاپ