پیام سپاهان
اعزام نخستین گروه زائران اصفهانی اربعین از امروز/آمادگی 1500 دستگاه اتوبوس
سه شنبه 1 آبان 1397 - 10:09:47 AM
ایسنا
پیام سپاهان- مهدی خضری با اشاره به آغاز سفرهای اربعین حسینی، اظهار كرد: این اداره در استان اصفهان به عنوان رئیس كمیته سوخت و حمل‌ونقل مسئولیت ساماندهی ناوگان برای انتقال زوار را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینكه اعزام نخستین گروه زائران اصفهانی هم‌زمان با سراسر كشور از امروز اول آبان ماه به‌صورت رسمی آغاز می‌شود، افزود: برخی از همشهریان زودتر از موعد اقدام به سفر کرده‌اند، اما سرویس‌دهی به صورت پراكنده برای انتقال زوار انجام می‌شود.

خضری پیش‌بینی کرد: بیشترین مسافران اصفهانی از مرز مهران و بخش كمتری از مردم اصفهان از طریق مرز چذابه و شلمچه  به كربلا و نجف سفر كنند.

مدیركل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان  با اشاره به آمادگی كامل ناوگان حمل‌ونقل استان اصفهان برای حمل‌ونقل زائرین اصفهانی، اظهار كرد: استان اصفهان از نظر تأمین ناوگان برای جابه‌جایی مسافران هیچ مشكلی ندارد و بیش از 1500 دستگاه اتوبوس آماده خدمت‌رسانی به زوار هستند.

وی تصریح كرد:‌ سال گذشته 112 هزار نفر از مردم استان اصفهان با استفاده از حمل‌ونقل عمومی در مراسم اربعین حسینی شركت كردند.

خضری با بیان اینكه پیش‌فروش بلیت‌های اربعین از 21 مهرماه آغاز شده است، افزود: تمام شركت‌ها ملزم به پیش‌فروش بلیت برای زوار هستند و بازرسان این اداره نیز بر روند آن‌ها نظارت دارد.

وی با اشاره به قیمت بلیت‌ها، گفت: قیمت هر بلیت  vip 78 هزار تومان و قیمت بلیت عادی 48 هزار تومان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان در رابطه با افزایش قیمت بلیت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای در این مسیر، افزود: قیمت‌های جدید از امروز با درصد كمی افزایش توسط شركت‌ها اعلام خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/71887/اعزام-نخستین-گروه-زائران-اصفهانی-اربعین-از-امروز-آمادگی-1500-دستگاه-اتوبوس
بستن   چاپ