پیام سپاهان
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان:
اصفهان را به شهر زیست پذیر تبدیل کنیم
دوشنبه 30 مهر 1397 - 16:56:44
پیام سپاهان - اصفهان- معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: در زیست پذیری شهری باید شهری بسازیم که شرایط زیستی برای برای همه افراد جامعه را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر ، مرتضی رشیدی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پردیس‌های نمایشگاهی اداره توسعه سلامت شهرداری اصفهان اظهار کرد: اداره توسعه سلامت شهرداری اصفهان در حوزه سلامت وظیفه سلامت جسم و روح افراد در عرصه های مختلف شهری را بر عهده دارد که به واسطه 16 خانه سلامتی که در مناطق 15 گانه شهر در نظر گرفته شده است، صورت می گیرد.
وی با اشاره به برگزاری پردیس نمایشگاهی در اصفهان افزود: پردیس نمایشگاهی در اداره توسعه سلامت شهرداری اصفهان در دو بخش دنیای شگفت‌انگیز فیزیک و سلامت برگزار شده است و فاز سوم این پردیس در حوزه پسماند با رویکرد پسماند و بازیافت آبان‌ ماه برگزار خواهد شد.
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری ادامه داد: زیست پذیری شهری به این معناست که شهری بسازیم که شرایط زیستی در آن، برای همه افراد جامعه میسر باشد که طبق مولفه هایی که ارائه شده است، حوزه سلامت نقش مهمی در ایجاد شهری زیست پذیر دارد.
وی افزود: معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان در هفته سلامت تلاش کرد علاوه بر برنامه‌های نرم افزاری، یک رویداد سخت افزاری را نیز رقم بزند از این رو با مشارکت شهرداری منطقه شش ضلع جنوبی پل خواجو تا پل بزرگمهر برای استفاده بهتر سالمندان مناسب‌سازی شد.
رشیدی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری سازمان ها و نهادهای مرتبط در عرصه شهری و در سطح بین المللی اقدامات خوبی را برای شهروندان انجام دهیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70954/اصفهان-را-به-شهر-زیست-پذیر-تبدیل-کنیم
بستن   چاپ