پیام سپاهان
کاهش 32 درصدی تصادفات شهری در اردستان
يکشنبه 28 مرداد 1397 - 20:41:01
پیام سپاهان - رییس پلیس راهور شهرستان اردستان گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری با تلاش پرسنل راهور و اراده مردم در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با کاهش 32 درصدی تصادفات شهری در اردستان مواجه هستیم.
ابراهیم نرگسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در اردستان، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی پلیس راهور کنترل تخلفات رانندگی در راستای کاهش حوادث ترافیکی و تصادفات شهری است که در پنج ماهه اول سال جاری این امر با تلاش پرسنل راهور و اراده مردم در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با کاهش 32 درصدی همراه بوده است.
وی افزود: با ادامه این روند و اصلاح رفتارهای غلط رانندگی و افزایش فرهنگ ترافیک در شهرستان شاهد کاهش چشمگیر حوادث و صدمات جانی و آسیب‌های اجتماعی برای رانندگان و خانواده‌های آنها خواهیم بود.
رییس پلیس راهور شهرستان اردستان با اشاره به وضعیت ترافیک درون شهری گفت: عمده مشکلات ترافیکی شهر اردستان ناشی از استقبال نکردن مردم از حمل و نقل عمومی، تمرکز مراکز خدمات رسانی در هسته مرکزی شهر، تردد و توقف وسایل نقلیه سنگین در خیابان های اصلی، نبود پارکینگ وسایل نقلیه مناسب در مرکز شهر، وجود نقاط پر خطر و حادثه آفرین است.
نرگسیان ادامه داد: بیش از 32 نهاد و سازمان در امر مدیریت ترافیک و خدمات درون شهری مسئولیت دارند اما سمت و سوی انتقادات و مشکلات این حوزه به سوی پلیس راهنمایی و رانندگی است.
وی افزود: رفع نقاط حادثه خیز از اولویت کاری پلیس راهور است که در این زمینه معابر پرخطر و خطر آفرین به شهرداری‌های سه شهر اردستان، زواره و مهاباد اعلام شده است.
رییس پلیس راهور شهرستان اردستان در خصوص مطالبات مردم درباره نقاط پرخطر و حادثه خیز شهر اردستان گفت: در شهر اردستان دو نقطه خیابان شهید فائق و مسکن مهر به عنوان نقطه پرخطر و پر تخلف معرفی شده است. در جلسه شورای ترافیک مصوب شد خیابان مسکن مهر، میدان احداث شود و در خیابان شهید فائق با توجه به اینکه 60 درصد جریمهها به حساب شهرداری ریخته می‌شود، شهرداری تقبل کرد نسبت به احداث پارکینگ در آن خیابان اقدام کند.
نرگسیان خطرنشان کرد: پیشنهاد پلیس راهور به شهرداری این بوده است که میان خیابان شهید فائق نیوجرسی زده شود و پارکبان نیز فعالیت داشته باشد. منتظر هستیم تا شهرداری اقدام کند.
کد خبرنگار: 13095
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55735/کاهش-32-درصدی-تصادفات-شهری-در-اردستان
بستن   چاپ