پیام سپاهان
مدیر اجرایی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان:
دو مرکز جدید آموزشی در سال جاری راه اندازی می شود
يکشنبه 28 مرداد 1397 - 15:25:34
پیام سپاهان - مدیر اجرایی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: یکی از اهداف برنامه ششم توسعه جهاد دانشگاهی فاصله گرفتن از دوره های عمومی و حرکت به سوی دوره های تخصصی با هدف نزدیک کردن فارغ التحصیلان دانشگاهی به فرصت های شغلی است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، روح الله صفری با اشاره فعالیت‌های شاخص در طول یک سال گذشته اظهار کرد: در سال 1396 معاونت آموزشی موفق شد دو مرکز جدید آموزشی در خیابان دانشگاه و همچنین شاهین‌شهر را راه‌اندازی کند. در مجموع 1300 متر مربع و حدود 500 نفر صندلی به امکانات آموزشی واحد اصفهان افزوده شد.
وی افزود: هم اکنون این معاونت با 7 مرکز آموزشی در 5 هزار مترمربع فضای آموزشی و حدود 400 مدرس و پرسنل در شهر اصفهان و دو شهر زرین شهر و شاهین شهر مشغول خدمات رسانی به شهروندان است.
مدیر اجرایی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به برنامه های شاخص آینده اشاره کرد و گفت: اصلاح چارت منابع انسانی شاغل در معاونت آموزشی، افزایش فراگیران آموزشی به بالای 50 هزار نفر تا سال 1400، گسترش مرکز آموزشی در خیابان جابر انصاری، راه اندازی دو مرکز جدید آموزشی طی سال جاری و 98 و افزایش مراکز آموزشی کوتاه‌مدت به 9 مرکز آموزشی و ادامه پیگیری ساخت کالج آموزشی دوره های کوتاه مدت در اصفهان از برنامه های در دست اقدام است.
صفری ادامه داد: یکی از اهداف برنامه ششم توسعه جهاد دانشگاهی فاصله گرفتن از دوره های عمومی و حرکت به سوی دوره های تخصصی با هدف نزدیک کردن فارغ التحصیلان دانشگاهی به فرصت های شغلی است.
وی خاطرنشان کرد: واحد اصفهان در سال 96 حدود 30 هزار نفر دوره آموزشی برگزار کرده است که بیش از 9 هزار نفر از این دوره‌ها آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت بوده اند. بیشتر فراگیران آموزشی دوره های پزشکی، تربیت معلم، مدرس زبان انگلیسی و... بلافاصله پس از طی دوره آموزشی در بازار کار مشغول به کار می شوند.
مدیر اجرایی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به وضعیت تاسیس بزرگترین کالج آموزشی استان اصفهان اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر پیرامون راه اندازی بزرگترین کالج آموزشی استان در حال مذاکره و پیگری با شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان برای اخذ پروانه ساختمان هستیم.
صفری اظهار کرد: در سال 96 حدود 29 هزار نفر دوره آموزشی برگزار شده که در مقایسه با سال 95 حدود 12 درصد رشد داشته است. از نظر درآمدی نیز معاونت آموزشی واحد اصفهان در مقایسه با سال 95، افزایش درآمد حدود 35 بوده است. بیشترین دوره آموزشی در گروه زبان‌های خارجه و پس از آن در گروه پزشکی بوده است.
وی افزود: پیش بینی می شود با توجه به راه اندازی دو مرکز جدید آموزشی در سال گذشته امسال شاهد رشد حداقل 20 درصدی فراگیران آموزشی باشیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55697/دو-مرکز-جدید-آموزشی-در-سال-جاری-راه-اندازی-می-شود
بستن   چاپ