پیام سپاهان
با برپایی نمایشگاه تخصصی لیزینگ ایجاد می‌شود؛
ایجاد شرایط خرید کالاهای اقساطی در نمایشگاه اصفهان
یکشنبه 28 مرداد 1397 - 10:18:52 AM
ایسنا
پیام سپاهان - همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی لیزینگ و فروش اقساطی کالا، شرایط برای خرید کالاهای اقساطی و لیزینگی در نمایشگاه اصفهان ایجاد می‌شود.
  این نمایشگاه از 30 مرداد ماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان آغاز می‌شود و تا سوم شهریور ماه به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.
در دومین نمایشگاه تخصصی لیزینگ و فروش اقساطی کالای اصفهان 105 شرکت در فضایی بالغ بر 3500 مترمربع حضور خواهند داشت و به ارائه محصولات و خدمات خود در زمینه‌های مختلف نظیر مبلمان و صنایع چوب، دوچرخه و موتورسیکلت، صنایع غذایی، فرش و لوستر، کالای خواب، لوازم خانگی، ورزش و تجهیزات ورزشی، خودرو و ملک می‌پردازند تا اقشار مختلف جامعه با خرید اقساطی، شرایط آسایش و راحتی را برای خود فراهم کنند.
شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، پس از تجربه مطلوب نخستین دوره نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی در سال 96، اقدام به برگزاری دومین دوره این نمایشگاه در سال 97 کرده است. این نمایشگاه در دوره گذشته با استقبال مطلوبی از سوی مشارکت‌کنندگان و فروشندگان کالا و خدمات روبرو شد و در کنار آن، مردم نیز به دلیل شرایط مطلوب عرضه کالاها و خدمات، نسبت به حضور در آن اقدامات لازم را انجام دادند.
نمایشگاه تخصصی لیزینگ و فروش اقساطی کالا از جمله مجموعه نمایشگاه‌های عمومی شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به شمار می‌رود که به صورت سالانه برگزار می‌شود و طیف وسیعی از افراد جامعه را در برمی‌گیرد. اصلی‌ترین دلیل برگزاری این نمایشگاه، توجه به سلیقه مخاطبان و همه‌گیر کردن رویدادهای نمایشگاهی برای تمامی مردم جامعه است.
علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند طی روزهای 30 مرداد تا سوم شهریورماه امسال از ساعت 17 تا 23 به محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.
 


http://www.sepahannews.ir/fa/News/55673/ایجاد-شرایط-خرید-کالاهای-اقساطی-در-نمایشگاه-اصفهان
بستن   چاپ