پیام سپاهان
رئیس کل دادگستری استان اصفهان:
هفته قوه قضائیه فرصتی برای تبیین شخصیت شهید بهشتی است
پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 14:55:40
سپاهان نیوز - اصفهان - رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به شخصیت بی بدیل شهید بهشتی گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی برای تبیین ابعاد شخصیتی آن بزرگمرد تاریخ انقلاب اسلامی است.
به گزارش ایرنا، احمد خسروی وفا روی پنجشنبه در همایش نکوداشت هفته قوه قضاییه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و در رأس آنها شهید مظلوم آیت الله بهشتی(ره) افزود: آیت الله شهید بهشتی، در تقوا و عدالت نمونه بود و به تعبیر امام راحل او یک ملت بود.
وی با اشاره به حق بزرگ شهدا بر دوش ملت اضافه کرد: دستگاه قضایی استان، 11 شهید به انقلاب تقدیم کرده و یک چهارم کارکنان این دستگاه از ایثارگان و خالنواده های شهدا هستند.
خسروی وفا یادآور شد: این دستگاه مقید به اجرا و رعایت قانون ایثارگران و اجرای ظرفیت استخدام 25 درصدی آنهاست و هم اکنون حدود 108 فرزند شهید و ایثارگر به عنوان نسل انقلاب و یادگاران دوران دفاع مقدس در بخش های مختلف این دستگاه به خدمت مشغول هستند.
رییس کل دادگستری استان اصفهان همچنین به کمبود نیروی انسانی در مجموعه قضایی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 45 درصد پستهای قضایی اصفهان خالی از کارمند است.
وی یادآوری کرد: بر اساس استانداردهای کشوری، باید در مقابل هر یک قاضی 3،8 کارمند باشد ولی این رقم در اصفهان بدلیل کمبود نیروی انسانی 2،7 کارمند در مقابل یک قاضی است.
خسروی وفا تصریح کرد: نکته مهم این است که این کمبودها به هیچ وجه مانع کار نشده و بنا بر ارزیابی های صورت گرفته در قوه قضاییه، دادگستری اصفهان رتبه اول بهره‌وری را در چند سال اخیر به خود اختصاص داده است.
در پایان این مراسم جمعی از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در دادگستری کل استان اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند.
از یکم تا هفتم تیرماه بمناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.
ت/6994 / 1339

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38222/هفته-قوه-قضائیه-فرصتی-برای-تبیین-شخصیت-شهید-بهشتی-است
بستن   چاپ