پیام سپاهان
رئیس کل دادگستری استان اصفهان:
64 درصد پست‌های اداری دادگستری اصفهان بلاتصدی است
پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 13:50:22
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: از چهار هزار و 359 پست مصوب در استان تنها یک هزار و 575 نفر بر سر کار هستند و بدین ترتیب 64 درصد پست‌های اداری دادگستری اصفهان بلاتصدی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، احمد خسروی‌وفا پیش از ظهر پنج‌شنبه در آیین نکوداشت هفته قوه به ویژگی‌های شهید بهشتی اشاره کرد و با بیان اینکه به فرمایش رهبر معظم انقلاب شهید بهشتی معمار بزرگ دستگاه قضای اسلامی بودند، اظهار داشت: شهید بهشتی تندیسی از تقوا و عدالت بود به نوعی که ویژگی‌های ایشان الگویی برای جامعه قضات و مردم عادی کشور است.
وی افزود: زمانی که به وقایع و برهه‌های زندگی شهید بهشتی می‌نگریم به واقع این صحبت از امام خمینی (ره) را درک می‌کنیم که در ارتباط با این شهید بزگوار فرمودند«شهید بهشتی برای ملت ما یک ملت بود، مظلوم زیست، مظلوم مرد و خار چشم دشمنان بود» و چه تعبیری برای بیان شخصیت این عالم شهید بالاتر از این جملات ناب است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه دادگستری استان اصفهان 11 شهید به انقلاب و کشور تقدیم کرده است، بیان داشت: دادگستری اصفهان ظرفیت استخدام 25 درصد ایثارگر را در دستور کار قرار داده است به نوعی که بیش از یک‌چهارم همکاران ما از ایثارگران هستند و حدود 108 فرزند از شهدای انقلاب و دفاع مقدس در دادگستری اصفهان مشغول به خدمت هستند.
اصفهان رتبه نخست بهره‌وری دستگاه قضایی را در کشور دارد
وی با اشاره به اینکه چهار هزار و 359 پست مصوب در استان داریم اما یک هزار 575 نفر بر سر کار هستند، تاکید کرد: تنها 36 درصد پست‌ها پر شده و 64 درصد پست‌های ما خالی است.
خسروی وفا تاکید کرد: در همین راستا یک هزار و 160 پست در بخش قضایی داریم که 649 پست تصدی شده و 511 پست بلاتصدی است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه با وجود این کمبودها اصفهان رتبه اول بهره‌وری را در چند سال اخیر به خود اختصاص داده است، بیان داشت: در طول سال‌های اخیر معادل پرونده‌های ورودی، پرونده مختومه در دادگستری استان داشتیم و 56 هزار پرونده از پرونده‌های گذشته نیز مختومه شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38220/64-درصد-پست‌های-اداری-دادگستری-اصفهان-بلاتصدی-است
بستن   چاپ