پیام سپاهان
وضعیت جوی در اصفهان پایدار است
پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 13:50:09
سپاهان نیوز - اصفهان- بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر وضعیت جوی به نسبت پایدار تا سه روز آینده در استان اصفهان است.
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی استان اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تا سه روز آینده در بیشتر مناطق استان اصفهان آسمان صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.
حسن خدابخش با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت گفت:دمای هوای امروز صبح شهر اصفهان به 22درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.
وی گفت: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 37 درجه سانتیگراد و امروز(پنجشنبه) در خُنک ترین ساعات به 20 درجه سانتیگراد رسید.
به گفته خدابخش چوپانان با 41 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و فریدونشهر با 11 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز جمعه، هوای صاف در بعدازظهر گاهی وزش باد به نسبت شدید و برای روز شنبه، آسمانی صاف گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت 12 ظهر امروز پنجشنبه، با شاخص کیفی 70 (AQI)، سالم اعلام شده است.
ت 7150 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38218/وضعیت-جوی-در-اصفهان-پایدار-است
بستن   چاپ