پیام سپاهان
خیرین تیرانی مشارکت 50 درصدی در پروژه های ورزشی دارند
پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 08:30:26
سپاهان نیوز - اصفهان- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: 50 درصد از هزینه های پروژه های ورزشی شهرستان تیران و کرون توسط خیرین تامین می شود.
مهدی مرادی روز پنج شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: خیرین در پروژه های ورزشی شامل احداث خانه های ورزش روستایی، احداث سالن، ایجاد فضاهای ورزشی، تجهیز و حمایت از برنامه های این حوزه مشارکت دارند.
وی بیان کرد: سال گذشته 10 میلیارد ریال در حوزه ورزش شهرستان تیران و کرون هزینه شده که خیرین 50 درصد این هزینه ها را انجام داده اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه کمک های خیرین این منطقه در حوزه ورزش پراکنده است، تصریح کرد: با راه اندازی مجمع خیرین ورزشیار در این منطقه، کمک های خیرین متمرکز اولویت دهی و توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات توسط این مجمع صورت خواهد گرفت.
وی توجه به کمبود امکانات ورزشی در روستاهای این شهرستان را مهم خواند وافزود: از میان 40 روستای این شهرستان تنها 30 درصد آن ها دارای امکانات ورزشی از جمله خانه های ورزش و سالن های ورزشی است که باید این امکانات در تمامی مناطق توسعه یابد.
مرادی نبود سالن ورزش های رزمی را از چالش های این حوزه دانست و اضافه کرد: سالن ورزش های رزمی با مشارکت خیرین در مجموعه ورزشی تختی در حال احداث است.
سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان برای هر نفر 22سانتی مترمربع می باشد .
در این شهرستان پنج سالن ورزشی تحت نظر اداره ورزش و جوانان، 2 سالن ورزشی زیر نظر آموزش و پرورش و 11 سالن ورزشی وابسته به سپاه پاسداران وجود دارد و این شهرستان دارای چهارهزار نفر ورزشکار سازمان یافته است.
شهرستان تیران و کَروَن با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری اصفهان قرار دارد.
ت.7131 / 1339

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38200/خیرین-تیرانی-مشارکت-50-درصدی-در-پروژه-های-ورزشی-دارند
بستن   چاپ