پیام سپاهان
واحدهای صنفی متخلف اردستان بیش از 3 میلیارد ریال جریمه شدند
چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 20:18:05
سپاهان نیوز - کاشان- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: متخلفان واحدهای صنفی این شهرستان در سالجاری به افزون بر سه میلیارد و 19 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
به گزارش ایرنا، " محمدرضا باقری " روز چهارشنبه در آستانه روز اصناف (اول تیر) در نشست خبری افزود: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 170 واحد صنفی شهرستان اردستان مورد بازرسی قرار گرفته است.
وی افزود: در جریان این بازدیدها 105 پرونده تخلف تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان بیان کرد: در ماه رمضان طی 17 مورد گشت مشترک 550 واحد صنفی این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن 45 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شد.
وی همچنین تاکید کرد: واحدهای صنفی که در سطح شهرستان اقدام به توزیع اجناس ایرانی کنند مورد حمایت قرار می گیرند و از توزیع اجناس خارجی نیز جلوگیری می شود.
رئیس اتاق اصناف شهرستان اردستان نیز در این نشست گفت: به مناسبت روز اصناف به مدت یک هفته به کسانی که اقدام به گرفتن یا تمدید پروانه کسب کنند، 50 درصد تخفیف داده می شود.
" مهدی بهفر "، صدور پروانه کسب برای واحدهای مسکونی که تجاری نیستند را ممنوع اعلام کرد و افزود: با افرادی که در این واحدها اقدام به راه اندازی واحدهای صنفی کنند، برخورد قانونی می شود.
وی همچنین تاکیدکرد: هرگونه تبلیغات کالا بدون داشتن پروانه صنفی غیر قانونی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.
2 هزار و 700 واحد صنفی و 12 اتحادیه صنفی در اردستان دارای پروانه فعالیت هستند. این شهرستان با افزون بر 42 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.
7431/6136 / 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38193/واحدهای-صنفی-متخلف-اردستان-بیش-از-3-میلیارد-ریال-جریمه-شدند
بستن   چاپ