پیام سپاهان
معاون توسعه مدیریت و منابع راه آهن ایران خبر داد:
عدم افزایش بهره‌وری نیروی انسانی در راه آهن طی 5 سال گذشته
چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 15:58:02
سپاهان نیوز - اصفهان- معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: از سال 92 تاکنون، افزایش بهره وری نیروی انسانی و حمل مسافر در راه آهن رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدرضا نصرت‌نظامی ظهر چهارشنبه، در هفتمین گردهمایی رؤسای امور اداری و مسئولان امور عمومی واحدهای ستادی و مناطق شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیروی انسانی در هر سازمان و نهادی یکی از ارکان مهم است و بها دادن به آنها و شناخت نیازهای اصلی کارکنان هر اداره در جهت افزایش بهره وری باید در اولویت هر سازمانی قرار بگیرد.
وی بیان داشت: در راستای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی راه آهن، سه نیاز اصلی کارکنان و نیروی انسانی راه آهن را بررسی کردیم که ارزش دادن به کارکنان و توزیع کار مناسب و حقوق شناخته شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتقاء آموزش کارکنان باید اولویت هر سازمانی قرار گیرد، تصریح کرد: آموزش در سازمان‌ها باید الهام گرفته از بازار باشد و برای برآورده کردن نیاز مشتریان انجام شود، آموزشی که نیاز مشتریان را برآورده نمی‌کند، مفید نیست.
وی که سال گذشته را بهترین سال عملکردی راه آهن طی چهار سال گذشته دانست، بیان داشت: سال گذشته درآمدی معادل هزار و 700 میلیارد تومان برای راه‌آهن رقم خورد و شاهد کاهش نرخ زیان شرکت بودیم و در تمام شاخص ها بهترین وضعیت را داشتیم.
نصرت نظامی امسال را سال آهنین نامید که نیازمند تلاش جدی است و اضافه کرد: هرگونه افزایش درآمد در راه‌آهن مستقیماً متوجه کارکنان و ذی‌نفعان راه‌آهن است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38175/عدم-افزایش-بهره‌وری-نیروی-انسانی-در-راه-آهن-طی-5-سال-گذشته
بستن   چاپ