پیام سپاهان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:
برپایی ششمین المپیاد استانی برای اوقات فراغت دانش آموزان
چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 13:26:58
سپاهان نیوز - اصفهان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: برگزاری ششمین المپیاد استانی به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان با حضور بیش از 800 نفر به تفکیک برای دو جنس دختر و پسر برگزار خواهد شد.

محسن مومنی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اجرای مسابقه نهایی رباتیک برای 150 نفر از دانش آموزان پایه هفتم، برگزاری گردهمایی سرگروه‌های طرح ملی پیمان (آموزش و تربیت مربیان پیشگیری از اعتیاد) با حضور 150 نفر از اعضای استان‌های هم جوار به صورت منطقه‌ای در ایام تابستان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: اعزام 30 نفر از سرگروه‌های فعال طرح پیمان به دوره آموزشی کشوری در تبریز، برگزاری اردوهای دوستی در شهرستان‌ها برای دانش آموزان طرح دادرس و اجرای برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر اصفهان در تابستان سال جاری است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت شوق رویش با هدف بهینه کردن و غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در فصل تابستان و برنامه‌های اوقات فراغت اظهار کرد: در این راستا 30 پایگاه در 26 شعبه و دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در سراسر استان میزبان علاقمندان عضو و غیر عضو است.
وی تصریح کرد: بالغ بر 400 مربی، 30 کارشناس اجرایی و هشت کارشناس ستادی، آموزش، تربیت و پشتیبانی این برنامه را برعهده دارد و بر اساس آمار سال های گذشته پیش بینی می شود 60 هزار نفر از برنامه های اوقات فراغت جمعیت هلال احمر در فصل تابستان استقبال کنند.
مومنی گفت: محورهای مختلف فعالیت‌های اوقات فراغت در طرح شوق رویش را شامل برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های بشر دوستانه و برنامه‌های مذهبی و مناسبتی است.
وی یادآور شد: این طرح در تمامی شعب جمعیت هلال احمر و اماکن فرهنگی و ورزشی در سراسر استان و همچنین دفاتر کانون های دانشجویی، جوانان، طلاب و روستایی برگزار می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان به تشریح فعالیت های این جمعیت در تابستان سال جاری اشاره کرد و گفت: کارگاه‌های آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار در هلال احمر استان اصفهان در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اصفهان ویژه جوانان با حضور 60 نفر برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه طرح امدادونجات تابستانه در راستای آمادگی و پاسخگویی تیم ها و پایگاه های امدادونجات بین شهری جمعیت هلال احمر استان اصفهان به حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی با توجه به افزایش سفرها در فصل تابستان به مرحله اجرا در می آید، اظهار داشت: در این طرح 37 پایگاه امداد و نجات بین شهری، یک تیم واکنش سریع، دو پایگاه امداد کوهستان و یک پایگاه امداد ساحلی و دریایی با مشارکت 974 نفر از نجاتگران داوطلب و 75 نفر پرسنل امدادی به مدت یکصد روز از 24 خرداد لغایت 31 شهریور ماه است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38163/برپایی-ششمین-المپیاد-استانی-برای-اوقات-فراغت-دانش-آموزان
بستن   چاپ