پیام سپاهان
ارتقاء دانشگاه کاشان در رتبه بندی آی اس سی
سه شنبه 29 خرداد 1397 - 14:13:57
سپاهان نیوز - معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان از ارتقاء و کسب رتبه نهم این دانشگاه در نظام رتبه بندی آی اس سی (ISC) در بین دانشگاه‌های جامع کشور خبر داد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، مجید منعم زاده اظهار کرد: در این رتبه بندی 182 دانشگاه و موسسه پژوهشی دولتی توسط 26 شاخص در قالب 5 معیار کلی پژوهش، آموزش، وجه بین المللی، تسهیلات - امکانات و فعالیت‌های اجتماعی- اقتصادی و صنعتی مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه کاشان در سال گذشته در جایگاه دهم در بین دانشگاه‌های جامع قرار داشت، افزود: دانشگاه کاشان توانست در رتبه بندی سال 96-1395 یک پله صعود کند و در جایگاه نهم قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه 81 دانشگاه از دانشگاه‌های جامع کشور در رتبه بندی سال 96 -1395 حضور داشته‌اند، خاطر نشان کرد: دانشگاه‌های تربیت مدرس، شیراز، فردوسی مشهد، تبریز، شهید بهشتی، اصفهان، تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، کاشان و بوعلی سینا به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا دهم جدول قرارگرفته‌اند.
منعم زاده اظهار کرد: بر اساس این نظام رتبه بندی همچنین دانشگاه کاشان در شاخص پژوهشی با دو پله صعود نسبت به سال قبل در جایگاه هفتم قرار گرفت.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38127/ارتقاء-دانشگاه-کاشان-در-رتبه-بندی-آی-اس-سی
بستن   چاپ