پیام سپاهان
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان:
سلامت فردی مهمترین اصل در حوزه اجتماعی است
دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 - 16:54:11
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: سلامت فردی امروز از مقوله های بسیار مهم در حوزه اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، مرضیه فرشاد پیش از ظهر دوشنبه،‌ در مراسم افتتاح نمایشگاه سلامت و فیزیک در اداره توسعه سلامت شهرداری اصفهان اظهار داشت: در فرآیندهای دولتی اگر بخواهیم به فرآیند سلامت و بهبود وضعیت اجتماعی بپردازیم آنقدر با تاخیر کار پیش می رود که از چرخه روزگار عقب می افتیم.
وی بیان داشت: اگر بخواهیم به جنبه های مختلف سلامت بپردازیم لازمه این کار ایجاد یک هماهنگی و همدلی بین سازمانی است که نیاز به اصلاح نگرش دارد.
مدیر کل بهزیستی اصفهان اعلام کرد: یکی از بهترین مدل ها در مجموعه های شهرداری تاثیر گذاری بر فرهنگ سلامت است که این اقدام به خوبی در اداره توسعه سلامت شهرداری در حال اجرا است.
وی بیان داشت: سلامت فردی امروز از مقوله های بسیار مهم در حوزه اجتماعی است و انتظار می رود که سلامت فردی را به صورت جدی دنبال کنیم و در سایه همدلی سلامت فردی را سرلوحه سازمان ها قرار دهیم.
فرشادی فر افزود: برای ارتقاء سلامت فردی نیاز به ورود هر چه بیشتر مردم است که باید مردم را متقاعد کرد تا خود تصمیم به ورود به سلامت فردی بگیرند که با توجه به اینکه شهرداری یک سازمان نیمه دولتی است و هم با مردم و هم مسئولان مرتبط است می تواند با راه اندازی این نوع نمایشگاه ها گام موثری در حوزه ارتقا سواد سلامت و علمی مردم بردارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29795/سلامت-فردی-مهمترین-اصل-در-حوزه-اجتماعی-است
بستن   چاپ