پیام سپاهان
بارندگی سبب آبگرفتگی در معابر اصفهان شد
دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 - 16:33:36
سپاهان نیوز - اصفهان- بارش باران و تگرگ از صبح روز دوشنبه در اصفهان سبب آبگرفتگی در برخی از معابر عمومی و خیابان ها و کُندی تردد در نقاط پرازدحام این شهر شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، شدت آبگرفتگی در برخی از میدان ها و زیرگذرهای این شهر سبب کندی عبور و مرور خودروها شد.
طبق گزارش هواشناسی استان، بارش ها تا فردا نیز ادامه خواهد داشت.
بنا بر پیش بینی کارشناسان اداره کل هواشناسی اصفهان، سامانه بارش زایی که از بعداز ظهر روز گذشته از نیمه غربی استان فعال شده است، تا اوایل روز سه شنبه( فردا) بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
کارشناسان اعلام کرده اند: فعالیت این سامانه بصورت رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و گاهی تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط استان پیش بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: شدت و زمان تاثیرگذاری این سامانه، امروزدر نیمه غرب، جنوب غرب و شمال استان خواهد بود و در مناطق مستعد بویژه نیمه جنوبی و شمالی استان شرایط برای بارش تگرگ نیز وجود دارد.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان نیز امروز در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر جو ناپایداری تا 2 روز آینده بر روی استان است.
حسن خدابخش افزود: امروز و فردا در بیشتر نقاط استان گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و گاهی همراه با گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.
وی گفت: همچنین در برخی ساعات، بارش‌ رگباری در سطح استان پیش بینی می شود که در برخی از مناطق با رعد و برق و احتمال بارش تگرگ همراه خواهد بود.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوا در بیشتر مناطق استان در 24 ساعت آینده یک تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
ت 7150 /6027

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29793/بارندگی-سبب-آبگرفتگی-در-معابر-اصفهان-شد
بستن   چاپ