پیام سپاهان
برای آب اصفهان فکری نکنید، یک تمدن دچار چالش است
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 14:04:50
سپاهان نیوز - اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان طی تذکراتی نسبت به وضعیت آب و اهداف حضور در پاریس موضع گیری کردند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، شیرین طغیانی امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، طی تذکری با بیان اینکه اگر برای مشکل آب اصفهان فکری نشود یک تمدن دچار مشکل می شود، اظهار کرد: آب و مشکلات حاصل از آن باید همه مدیران، مسئولان و نمایندگان را متوجه کند. موضوع کم آبی فقط شرب اصفهان را تهدید نمی کند، بلکه این مشکل پا را فراتر گذاشته و یک تمدن را مورد تهدید قرار داده است.
وی افزود: عدم شفافیت در پرداخت های پارکینگ های سطح شهر موضوعی بسیار جدی است. دقیق نبودن میزان هزینه های پارکینگ چهره شهرداری را مخدوش می کند.
همچنین علیرضا نصر اصفهانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری تصریح کرد: در پاریس 38 برنامه توسط جوانان ایرانی مقیم برگزار شد که نشان می دهد که ایرانیان در همه جای دنیا به کشورشان توجه جدی دارند. آنها موجب شدند که هم اصفهان درست معرفی شود و هم رویداد به درستی جلوه کند.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی ها و پوشش به موقع این اتفاقات و ایجاد ظرفیت ها بر اساس توافقات صورت گرفته مورد تحسین طرف ها کشور میزبان بود، اما متاسفانه عده ای غوغاسالارانه و غیر منصف در برخی سایت ها با اهداف خاص چیزهای دیگری را مطرح کردند.
همچنین کوروش محمدی عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان با محور قرار دادن موضوع آب در تذکری اظهار کرد: امروز برای کمبود آب نیازمند آموزش هستیم. آموزش های شهروندی و اجتماعی که موجب توانمندسازی شهروندان در قبال کمبود آب باشد.
کد خبرنگار:13023
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29368/برای-آب-اصفهان-فکری-نکنید،-یک-تمدن-دچار-چالش-است
بستن   چاپ