پیام سپاهان
پیشرفت جمهوری اسلامی از تحریم ها گذشته است
پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 02:03:04
پیام سپاهان - آیت الله طباطبایی نژاد گفت: قطار پیشرفت و توسعه کشورمان علی رغم تحریم ها و موانع پیش رو گذشته و این دستاوردها نیاز به تبیین و تشریح دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد» روز چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اصفهان با اشاره به دستاوردهای زیادی که این نظام برای کشور داشته اظهارداشت: دشمنان و دوستداران نظام همه به این پیشرفت ها واقف و اذعان دارند و این مسیر باید با سرعت بیشتری طی شود.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: قطار پیشرفت و توسعه کشورمان علی رغم تحریم ها و موانع پیش رو گذشته و این دستاوردها نیاز به تبیین و تشریح دارد تا همه نسبت به رونق در کشور آگاه و مطلع باشند.
وی ادامه داد: دشمن در بیش از 40 سال گذشته همواره سیاست های گوناگونی را برای تحقق اهداف خود داشته و به همین منظور گاهی از اهرم تهدید و گاهی تحریم استفاده کرده اما این مسائل بر سرعت پیشرفت کشور اثر نگذاشته است.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به رشادت های جوانان و رزمندگان برای اقتدار و امنیت کشور، گفت: خون زیادی برای آبادانی و سربلندی نظام ریخته شده و بسیاری برای تحقق این موضوع تلاش کرده اند اما باید همه این اقدامات برای نسل جوان بیان شود.
وی با بیان اینکه تمامی دولت ها در جمهوری اسلامی ایران سعی بر خدمت به مردم و پیشرفت کشور داشته اند، تصریح کرد: اگر همت و اراده بیشتری داشتند کارآمدی و رهیافت های بیشتری را تجربه می کردیم.
پایان پیام/128

http://www.sepahannews.ir/fa/News/225689/پیشرفت-جمهوری-اسلامی-از-تحریم-ها-گذشته-است
بستن   چاپ