پیام سپاهان
استانداراصفهان: عادی انگاری پیک جدید ابتلا به کرونا را بوجود می‌آورد
چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 21:21:10
پیام سپاهان - اصفهان- استاندار اصفهان گفت: مهم‌ترین مساله و بیشترین نگرانی ما عادی انگاری و ساده انگاری جامعه نسبت به کرونا و بی تفاوتی مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که این خطر باعث به وجود آمدن پیک جدید خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛عباس رضایی شامگاه روز چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در سالن جلسات استانداری افزود: مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان تمامی هم و غم خود را به سمت آموزش مقابله با کرونا سوق دهند، در صورتی که ویروس انگلیسی در کشور شیوع پیدا کند با وضعیت بدتری مواجه خواهیم شد.
وی ادامه داد: مردم استان اصفهان دارای فرهنگ و فهم بالایی هستند که باید از این ظرفیت در جهت استمرار رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده شود.
استاندار اصفهان تصریح کرد: مسئولان باید الگوی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی باشند همچنین باید بیش از پیش تمهیدات زندگی با کرونا بین مردم به وجود بیاید.
وی با تاکید بر اینکه عادی انگاری خطر بسیار بزرگی است، ادامه داد: صداو سیما و اصحاب رسانه در استان بر روی این موضوع کار کنند چرا که کرونا هنوز تمام نشده است.
رضایی با اشاره به ساخت واکسن گفت: طی دهه‌های اخیر در ایران در زمینه واکسن سازی اقدامات فراوانی صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: باید براساس اصول و ضوابط برای ساخت واکسن کرونا تلاش کنیم تا شاهد مرگ و میر بیشتر شهروندان و هم میهنانمان نباشیم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه حفظ جان مردم از اهم واجبات است، اظهار کرد: در تمامی دنیا اصل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شست و شوی مکرر دست‌ با آب و صابون است.
در استان اصفهان امور بهداشتی و درمانی 22 شهرستان با حدود چهار میلیون و 500 هزار نفر زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و 2 شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود 500 هزار نفر جمعیت زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.
برچسب‌ها
ویروس کرونا اصفهان عباس رضایی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/225620/استانداراصفهان--عادی-انگاری-پیک-جدید-ابتلا-به-کرونا-را-بوجود-می‌آورد
بستن   چاپ