پیام سپاهان
راه‌اندازی صنعت عطر و‌ ادکن در منطقه کاشان
چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 02:30:15
پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید جواد ساداتی‌نژاد عصر سه‌شنبه با اشاره به موضوع کارخانه تن ماهی، اظهار کرد: وام این شرکت بیشت روز پیش‌پرداخت شده و شروع به کارکرده است.
نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، از ستاد اجرایی درخواست کردم به بحث ‌ادکلن ورود کند، افزود: صنعت کاشان گلاب محور است و برای اینکه ثروت در منطقه بماند در حوزه ادکلن ورود کرده و افرادی که در این حوزه کار می‌کنند معرفی شوند تا با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام بتوانیم صنعت عطر و ‌ادکلن را راه‌اندازی کنیم.
وی در خصوص پرورش شتر در منطقه آران بیدگل بیان داشت: با 70 الی 80 هزار طاقی که در منطقه داریم ظرفیت مناسبی است که بتوانیم از آن استفاده کنیم، در خراسان جنوبی ستاد فرمان امام کار خوبی که کرده است، شترهایی که از پاکستان وارد شده اصلاح‌ شده و تولید شیر می‌کنند و تولید رو به رشد و پویایی است که اگر بتوانیم در منطقه بیاوریم کار بزرگی است قرار شد ستاد اجرایی در منطقه کار را به‌صورت پرواری و دشتی شروع کند.
ساداتی‌نژاد بابیان اینکه کاشان منطقه فرش دست‌بافت است، خاطرنشان کرد: قرار شد به‌صورت کارگاهی پیگیری کنیم و قرار شد کارگاه‌های فرش‌بافی راه‌اندازی شود و خانوارها از آن استفاده کنند تا این هنر حفظ شود.
انتهای پیام/63108/ر10/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/225211/راه‌اندازی-صنعت-عطر-و‌-ادکن-در-منطقه-کاشان
بستن   چاپ