پیام سپاهان
حداقل نفع خواهرخواندگی تبلیغ برند استان اصفهان است
چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 00:19:50
پیام سپاهان - گروه استان‌ها- رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان گفت: حداقل نفع خواهرخواندگی تبلیغ برند اصفهان است که بتوانیم این شهر را در ابعاد وسیع‌تری به دنیا معرفی کنیم. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، علیرضا سالاریان عصر امروز در سلسله نشست‌های خبری با رسانه‌ها در تشریح طرح "شهروند دیپلمات" با بیان اینکه خواهرخواندگی تنها به تبادل فرهنگی و نشست‌های سالی یکبار محدود نمی‌شود، اظهار داشت: این تعاملات ظرفیت گسترش توسط رسانه‌ها، دانشگاه‌ها، تجار و .
.. را دارد که نه تنها به شناخت مردمان دو کشور می‌انجامد بلکه روابط دو کشور را در بُعد سیاسی تحکیم می‌بخشد.
وی با اشاره به ضرورت توسعه دیپلماسی عمومی و مردمی افزود: ایرانیان مقیم کشورها در توسعه این ارتباطات نقش مهمی دارند که حتی در این مدت و در معرفی استان اصفهان و ایجاد غرفه‌های بین المللی بسیار یاری‌رسان شهرداری بوده‌اند.
رئیس نمایندگی امورخارجه در استان اصفهان با بیان اینکه حتی اگر سند همکاری بین 100 شهر تنها به روی کاغذ هم نوشته شود برای ما ارزشمند است، گفت: حداقل نفع خواهرخواندگی تبلیغ برند اصفهان است که بتوانیم این شهر را در بعاد وسیع‌تری به دنیا معرفی کنیم.
وی درباره طرح شهروند دیپلمات نیز خاطرنشان کرد: در ابتدا به سفارت خانه‌ها و سپس وزارت خانه این طرح ارسال شده که در کانال‌های ارتباطی نیز منعکس داده شده و همچنین از شهرهای خواهرخوانده در این زمینه نیز اعلام آمادگی و ارسال طرح شده است.
سرانه زیرساخت‌های فرهنگی قم به بیش از 21 مترمربع رسید / قم خواهرخوانده 6 شهر شدبرگزاری نخستین همایش دیپلماسی در ورزشخاموشی: دیپلماسی عزت‌مداری ما در گروی تداوم راه حاج قاسم است مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان نیز اظهار داشت: فراخوان آن منتشر و از کنشگران بین‌المللی خواسته شده تا به یاری شهرداری در این زمین بیایند، درواقع نوعی از دیپلماسی غیر رسمی است که به ارتباط مقامات غیر رسمی برای توسعه همکاری‌ها اشاره دارد و پلی از اصفهان به شهرهای خواهرخوانده است.
ایمان حجتی تصریح کرد: تمام مراحل طرح شهروند دیپلمات طی شده که وزارت خارجه نیز از آن استقبال کرده و همه استادان، ورزشکاران، تجار، دانشجویان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای و ورزشکاران می‌توانند شهروند دیپلمات باشند.
انتهای پیام/169/ ز

http://www.sepahannews.ir/fa/News/225207/حداقل-نفع-خواهرخواندگی-تبلیغ-برند-استان-اصفهان-است
بستن   چاپ