پیام سپاهان
تفاوتی در سرویس‌دهی به ورزشکاران جانباز و معلول نیست
چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 00:19:45
پیام سپاهان - گروه استان‌ها- نایب‌رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: میان ورزشکاران جانباز و معلول تفاوتی نیست بنابراین نباید در خدمات‌دهی بین آن‌ها تفاوتی قائل شد تا همچنان در مسابقات پارالمپیک با مدال‌های رنگارنگ بدرخشند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، مهدی بصیری عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان با اشاره به انتخاب منصور کندری به عنوان رئیس این هیئت اظهار داشت: با این انتخاب مسئولیت سنگینی بر عهده آقای کندری خواهد بود زیرا آباد کردن جایی که آباد شده سخت‌تر از ساخت ویرانی‌ها و آباد کردن ساختمان نیمه‌کاره است.
وی با بیان اینکه استان اصفهان قهرمانان ارزشی و ورزشی بسیاری دارد، گفت: در زمان دفاع مقدس این استان پرآوازه و زبانزد بوده‌ و امروزه نیز قهرمانان رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین در جامعه ورزشی استان اصفهان و حتی کشور حرف برای گفتن دارند و همیشه صاحب افتخار بوده‌اند.
نایب‌رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد: میان جانبازان و معلولان تفاوتی نیست، بنابراین نباید در خدمات‌دهی بین آنها تفاوتی قائل شد تا همچنان در مسابقات پارالمپیک با مدال‌های رنگارنگ و ارزشمند بدرخشند.
سمنان| کرونا ورزش جانبازان و معلولان را تعطیل نکرده استارزیابی راهکارها و پیشنهادهای سرمربیان تیم‌های ملی ورزش جانبازان و معلولیناحمدی: وزارت ورزش نگاه خاص و حمایتی به ورزش جانبازان و معلولین دارد وی با بیان اینکه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان اصفهان در بین هیئت‌های برتر کشور و در گروه "الف" قرار دارد، تصریح کرد: این امر ناشی از تلاش ورزشکاران و مسئولان مربوطه است و امیدواریم در همین رتبه و حتی در جایگاه ممتازتری قرار گیرد.
بصیری اضافه کرد: شواری عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌ای دارد که طبق دستور ریاست‌جمهوری، تمام دستگاه‌ها مکلف به سرویس‌دهی به ورزشکاران جانباز و معلول هستند که این امر باید از طریق هیئت و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیگیری شود و امکانات بیشتری برای جانبازان و معلولین فراهم کنیم.
انتهای پیام/169/ ز

http://www.sepahannews.ir/fa/News/225205/تفاوتی-در-سرویس‌دهی-به-ورزشکاران-جانباز-و-معلول-نیست
بستن   چاپ