پیام سپاهان
ابراز نگرانی رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از واردات محصولات تراریخته؛ قانون ایمنی زیستی مورد بازنگری صورت می‌گیرد
دوشنبه 29 دي 1399 - 08:46:51
پیام سپاهان - گروه استان‌ها - رئیس کمیسیون کشاورزی ضمن ابراز نگرانی نسبت به واردات محصولات تراریخته گفت: قانون ایمنی زیستی توسط کمیته ایمنی زیستی کمیسیون کشاورزی مورد بازنگری صورت می‌گیرد. - اخبار استانها -
سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ، ضمن ابراز نگرانی از واردات محصولات تراریخته به کشور اظهار داشت: با وجود این دغدغه و نگرانی ناشی از واردات محصولات ترارخته کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی جلسات متعددی را برگزار کرده است.
وی با بیان اینکه کمیته ایمنی زیستی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بر اساس این دغدغه و نگرانی موارد را در دستور کار قرار داده است، افزود: مقرر شده است این کمیته بازنگری در قانون ایمنی زیستی را در دستور کار قرار دهد.
نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز داشت: بر اساس این دیدار مقرر شد مدیریت حدود نیمی از دریاچه نمک به شهرستان آران و بیدگل واگذار شود در حالی که پیش از این مدیریت کل دریاچه نمک تحت نظر اداره صنعت، معدن و تجارت قم بود.
کشت و برداشت محصولات تراریخته در استان آذربایجان شرقی نداریمجهانگیری: ملاحظات درباره ایمنی محصولات تراریخته مدنظر قرار بگیردبررسی وضعیت محصولات تراریخته در کمیسیون اصل نود وی ضمن تأکید بر الزام سایپا کاشان به انجام مسئولیت اجتماعی خود و تبدیل شدن به معین اقتصادی روستاهای بخش مرکزی کاشان گفت: مقرر شد تفویض برخی اختیارات به رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان در راستای تمرکززدایی، کاهش بروکراسی و تردد بین شهرستان کاشان و مرکز استان صورت پذیرد.
ساداتی‌نژاد ضمن اشاره به افتتاح بیمارستان ثامن‌الحج (ع)، فاز اول بیمارستان امام حسن (علیه‌السلام) و سلامتکده طب سنتی تا پایان بهمن ماه تصریح کرد: فاز دوم بیمارستان امام حسن(ع) نیز مقرر شده است تا پایان مردادماه در اختیار مردم شهرستان آران و بیدگل قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/801/ش

http://www.sepahannews.ir/fa/News/224360/ابراز-نگرانی-رئیس-کمیسیون-کشاورزی-مجلس-از-واردات-محصولات-تراریخته؛-قانون-ایمنی-زیستی-مورد-بازنگری-صورت-می‌گیرد
بستن   چاپ