پیام سپاهان
اگر نگران اسارت فرزندتان و خودتان در فضای مجازی هستید، آن را بغل کنید!!
يکشنبه 28 دي 1399 - 15:21:49
پیام سپاهان - بازار /لازم به توضیح نیست که کرونا فرزندانمان را در خانه گرفتار کرده است. فشار درس خواندن آنلاین کم نبود، حضور پیوسته بچه ها در فضای بازی و مجازی هم به آن افزوده شده. شاید فرزند شما سر میز غذا و وقت نوشتن تکلیف هم میخواهد با گوشی و تبلتش فیلم ببیند یا بازی کند!
خودتان چطورید؟ آیا تعداد فالوورها و لایک پستهایتان تبدیل به ابزار سنجش محبوبیت شما شده و به نوعی کمبود در روابط واقعی را التیام می بخشد؟ بیایید دسته جمعی برای بهتر شدن حال و احوالمان تلاش کنیم.
دکتر سمانه نیلفروشزاده، یک متخصص واقعی در این حوزه و یک سخنران بسیار پر انرژی، شامگاه دوشنبه همین هفته به استاد اپ آمده تا راه حلی متفاوت درباره این موضوع به ما بدهد.
شما به وبینار و گفتگوی خانوادگی استاد اپ با موضوع «فضای مجازی را بغل کن»، تنها با یک کلیک دعوت شده اید.
نه شما وقت دارید و نه کرونا اجازه می دهد که جایی دور هم جمع شوید. مشکلی نیست یک لینک برای شما ارسال می شود، با گوشی یا رایانه خود، درخارج از ساعت کاری، از هر جایی که هستید در گفتگوی آنلاین استاد اپ حضور یابید.
صبر کنید! حتما میخواهید مشغله یا کندی اینترنت را بهانه کنید. بله قبول داریم. مشکلاتی هست. اما ما ساعت 21:00 را برای رویداد انتخاب کرده ایم که فشار روی اینترنت کمتر باشد. ویدیوی ضبط شده رویداد هم بعدا به صورت رایگان بر روی استاد اپ در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
پس همین حالا فرم ثبت نام رایگان را پرکنید و در این وبینار متفاوت و کاربردی حضور یابید.
برای اطلاعات کامل وبینار رایگان کلیک کنید

http://www.sepahannews.ir/fa/News/224191/اگر-نگران-اسارت-فرزندتان-و-خودتان-در-فضای-مجازی-هستید،-آن-را-بغل-کنید!!
بستن   چاپ