پیام سپاهان
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:
اجازه نمی دهیم به اراضی دولتی اصفهان دست درازی شود
شنبه 27 دي 1399 - 15:19:18
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای حفظ انفال و عرصه‌های ملی، در کمتر از یک ماه 62 هکتار از اراضی ملی استان اصفهان به ارزش بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال رفع تصرف و از ید متصرفان خارج شده ‌است.

علیرضا قاری‌قرآن با اعلام این خبر، اظهار کرد: در یک ماه گذشته توسط فرماندهی یگان حفاظت از اراضی ملی استان اصفهان بیش از 34 هکتار از اراضی دولتی استان واقع در شهرستان‌های تیران و کرون، شهرضا و لنجان مجموعاً به ارزش حدود 2 هزار و 836 میلیارد ریال در اجرای پنج فقره حکم قطعیت یافته قضائی و با دستور و هماهنگی مقام قضائی بازپس گیری و به دولت بازگردانده شده ‌است.
وی ادامه داد: در همین بازه زمانی 22 فقره تعرض به اراضی ملی در شهرستان های آران و بیدگل، برخوار، خمینی شهر، فلاورجان، کاشان، گلپایگان، نایین و نجف آباد به مساحت بیش از 27 هکتار و به ارزش تقریبی 2 هزار و 257 میلیارد ریال رفع تصرف فوری شده است.
به گزارش ایسنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تمامی رفع تصرفات با حضور عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان و همکاری نیروی انتظامی انجام شده و تمام دیوارکشی‌ها و مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفته‌ است.
وی با بیان اینکه برابر قانون و مقررات اجازه نمی‌دهیم به اراضی ملی دست درازی شود، تصریح کرد: هرکسی بخواهد اراضی ملی را تصرف یا نسبت به دخل و تصرف و ساخت و ساز بدون دلیل مالکیت در اراضی ملی اقدام کند برابر قانون و مقررات با وی برخورد می‌شود و در این زمینه با کسی مماشات نمی‌شود.
قاری‌قرآن با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی گفت: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با تلفن گویای 1656 به یگان حفاظت اراضی استان گزارش دهند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/223879/اجازه-نمی-دهیم-به-اراضی-دولتی-اصفهان-دست-درازی-شود
بستن   چاپ