پیام سپاهان
شفیعی: از دقیقه اول تا آخر محکم بازی کردیم
دوشنبه 30 بهمن 1396 - 7:28:52 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امروز از شروع بازی تا دقیقه آخر محکم بازی کردیم و مزد زحماتمان را گرفتیم.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، خالد شفیعی بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان بعد از پیروزی دو گله تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان گفت: بازی سختی بود و خدا را شکر بعد از دو بازی که نتیجه نگرفته بودیم، به سه امتیاز رسیدیم. در بازی‌های قبلی علی رغم این که دقایق زیادی شایسته پیروزی بودیم، نتیجه نگرفته بودیم.
او افزود: عدم نتیجه‌گیری ما در بازی قبلی به خاطر عدم تمرکز یا ضعف بدنی بود و نتوانستیم نتیجه را نگه داریم اما امروز از شروع بازی تا دقیقه آخر محکم بازی کردیم و مزد زحماتمان را گرفتیم.
بازیکن تیم ذوب آهن همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش از گروه صعود می‌کند یا نه، بیان کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که فوتبال زیبایی به نمایش بگذاریم و خواسته‌های کادرفنی و مدیریت را انجام دهیم تا کسانی که در این هوای سرد به ورزشگاه می‌آیند دلشان شاد شود.
شفیعی اظهار کرد: امسال تمام بازی‌ها سخت شده و تیم‌ها یارگیری خوبی کردند. ما هم با بازیکنان خوبی که داریم تلاش می‌کنیم از گروهمان صعود کنیم.
کدخبرنگار:13026
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22340/شفیعی--از-دقیقه-اول-تا-آخر-محکم-بازی-کردیم
بستن   چاپ