پیام سپاهان
پزشک قلابی گرفتار قانون شد
پنجشنبه 25 دي 1399 - 01:24:06
پیام سپاهان - رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سمیرم از بازگشت یک پزشک قلابی در شهر سمیرم خبر داد.
دکتر علی اصغر صبوحی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، تصریح کرد: فعالیت شخصی که با عنوان پزشک زیبایی در شهر سمیرم کار کرده بود پس از دریافت گزارش توسط کارشناسان نظارت درمان این شبکه بهداشت پیگیری شد.
وی خاطرنشان کرد: عمده فعالیت این فرد در زمینه‌های مختلفی از جمله رفع افتادگی پلک، صورت، پروتزهای مختلف و … بوده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به اهمیت سلامت مردم، گفت: اقداماتی که توسط تیم کارشناسی ما انجام شد با گرفتن نوبت به عنوان بیمار و با هماهنگی نیروهای انتظامی به این محل وارد شدیم و وضعیت را بررسی کردیم.
صبوحی در ادامه افزود: با بازرسی محل هفت مهر از نظام پزشکی با نام‌های متفاوت کشف شد.
وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به این موضوع که این شخص یک کارشناس پرستاری در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بوده است، خاطرنشان کرد: شخص متخلف با جعل عنوان و با استفاده از نام پزشکان معروف استان فعالیت داشته است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سمیرم تصریح کرد: پس از بررسی و بازرسی از این محل وسایل جراحی نیز کشف شد.
صبوحی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سلامت مردم با افراد متخلف در امور پزشکی دخالت کنند برخورد خواهیم کرد و جان مردم در اولویت قرار دارد.
وی از مردم خواست تا زمانی که از تخصص شخصی در حوزه پزشکی اطمینان پیدا نکرده‌اند و مجوز شخص را ندیده‌اند به آنها مراجعه نکنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سمیرم همچنین افزود: برخی افراد تحت عنوان انجام لیزر و فعالیت‌های زیبایی اقدام به کارهای پزشکی و جراحی‌های زیبایی می‌کنند که متأسفانه عوارض جسمانی به دنبال خواهد داشت.
کد خبر 468479

http://www.sepahannews.ir/fa/News/223003/پزشک-قلابی-گرفتار-قانون-شد
بستن   چاپ