پیام سپاهان
از اول بهمن، آموزش در مقاطع اول و دوم ابتدایی حضوری است
پنجشنبه 25 دي 1399 - 01:24:04
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش اردستان با بیان اینکه از اول بهمن ماه مدارس ابتدایی اردستان باز است، گفت: با مصوبه ستاد ملی کرونا کلاس های اول و دوم ابتدایی در مدارسی که کمتر از 50 نفر دانش آموز دارد به صورت حضوری است و مابقی کلاس های ابتدایی به صورت مجازی درس های خود را پیگیری می کنند.
علی اصغر مومنیان شامگاه (چهارشنبه-24 دی ماه) در شورای آموزش و پرورش اردستان اظهار کرد: با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان، 50 تبلت برای دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت تهیه شد، همچنین کمیته امداد و بهزیستی در شناسایی افراد بی سواد در سنین 10 تا 49 سال به آموزش و پرورش شهرستان کمک کردند.
وی با بیان اینکه از ابتدای شروع کلاس های مجازی، دانش آموزان اردستانی با کمبود گوشی های هوشمند روبرو بودند، افزود: با همکاری مدیران و معلمان مدارس شهرستان به همراه تلاش خیران تعداد 70 گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان نیازمند تهیه شده است.
به گزارش ایسنا، مدیر آموزش و پرورش اردستان، تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا، ظرفیت های نهفته آموزش و پرورش را آشکار کرد و معلمان امسال، آموزش دانش آموزان را به روش های مختلف پیگیری کردند.
مومنیان با بیان اینکه از اول بهمن ماه مدارس ابتدایی اردستان باز است، گفت: با مصوبه ستاد ملی کرونا کلاس های اول و دوم ابتدایی در مدارسی که کمتر از 50 نفر دانش آموز دارد به صورت حضوری است و مابقی کلاس های ابتدایی به صورت مجازی درس های خود را پیگیری می کنند.
وی با بیان اینکه هیچ روش آموزشی جای روش حضوری را نمی گیرد، اضافه کرد: همچنین کلاس های عملی در هنرستان های شهرستان به صورت حضوری برگزار می شود.
خانواده‌ها نگران بازگشایی مدرسه‌ها نباشند
همچنین معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان در این مراسم، همدلی و همکاری خانواده‌ها با مدرسه را در دوران کرونا بیش از قبل دانست و گفت: خوشبختانه در این مسیر سخت، خانواده‌ها پابه ‌پای معلمان پیش رفته و در امر آموزش کمک های موثری کردند.
علیرضا فرحبخش افزود: در مورد بازگشایی مدرسه‌ها از تصمیم ستاد ملی کرونا تبعیت می‌شود و آموزش بر اساس شرایط هر شهرستان به صورت مجازی و حضوری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه تامین سلامت دانش‌آموزان اولویت همه مسئولان است، خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده برای شروع مجدد کلاس های حضوری از اول بهمن ماه، خانواده‌ها نگرانی در زمینه بازگشایی مدرسه‌ها نداشته باشند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/223002/از-اول-بهمن،-آموزش-در-مقاطع-اول-و-دوم-ابتدایی-حضوری-است
بستن   چاپ