پیام سپاهان
تکمیل بزرگراه ابریشم/ پرداخت معوقات کارکنان شهرداری ساری
پنجشنبه 25 دي 1399 - 01:23:47
پیام سپاهان - در این بسته خبری از بدهی شهرداری زنجان تا آغاز فعالیت نخستین گرمخانه شهر اسدآباد و اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت فعالیت زباله گردها در بجنورد را بخوانید.
به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:
خریداری پنج هزار دستگاه اتوبوس درون شهری
مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اشاره به امضای تفاهم نامه ساخت و خرید 1000 دستگاه اتوبوس درون شهری با ایران خودرو دیزل گفت: پنج هزار دستگاه اتوبوس درون شهری تا نیمه اول سال آینده خریداری می‌شود.
ارتقای سلامت جسمی و روانی در محله‌های کم برخوردار سمنان
محسن مظاهری، سرپرست مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان گفت: طرح سلامت محور شهرداری با هدف اصلی غربالگری، ارتقای مؤلفه‌های سلامت جسمی و روانی و ارائه راهکارهای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در محله‌های کم برخوردار شهر سمنان در هفته بصیرت اجرا شد.
شهرداری زنجان 6 میلیارد تومان بدهی دارد
مسعود علیاری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان زنجان می‌گوید: بررسی‌ها نشان می‌دهد شهرداری زنجان 6 میلیارد تومان به این اداره کل بدهی دارد.
پاکسازی بیش از 6 هزار متر از دیوار نویسی‌های سطح شهر قزوین
داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در سه ماه شهریور، مهر و آبان سال جاری بیش از 6 هزار متر از دیوار نویسی‌های سطح شهر پاک سازی شده است.
اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت فعالیت زباله گردها در بجنورد
مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت فعالیت زباله گردها در بجنورد خبر داد و گفت: شرایط همه گیری بیماری کرونا ما را موظف به رعایت مسائل بهداشتی شهر می‌کند و بر همین اساس از فعالیت زباله گردها که می‌توانند منبعی برای انتشار آلودگی باشند، جلوگیری می‌شود.
تکمیل بزرگراه ابریشم سبزوار
سید علی کوشکی، شهردار سبزوار گفت: بزرگراه ابریشم به طول 2.7 کیلومتر از بلوار توحید به سمت مسیر محور جوین، جغتای در حال احداث است و سازمان عمران با تمام توان در حال تکمیل آن است.
آغاز فعالیت نخستین گرمخانه شهر اسدآباد در آینده نزدیک
علیرضا فعله‌گری، شهردار اسدآباد از راه اندازی و آغاز فعالیت نخستین گرمخانه شهر اسدآباد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: گرمخانه شهر اسدآباد با امکانات گرمایشی در محل اداری بهشت زهرا (س) با ظرفیت پذیرش 20 نفر احداث شده است.
پرداخت حقوق معوقه کارکنان شهرداری ساری
حقوق معوقه آبان ماه 1000 نفر از کارکنان مجموعه شهرداری ساری با پیگیری‌های سرپرست شهرداری ساری پرداخت شد.
انتصابات جدید در شهرداری شهرکرد
طی احکامی جداگانه مهندس بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد، محمدرضا محمدیان را به‌عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و غلامرضا کاظمی را به‌عنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد منصوب نمود.
راه اندازی مرکز خدمات اجتماعی شهرداری آمل
حمید هاشمی، شهردار آمل از مناسب سازی و تجهیز دو مرکز خدمات اجتماعی (گرم خانه) برای نخستین بار در سطح ‏این شهر برای ساماندهی کارتن خواب‌ها و متکدیان سطح شهر خبر داد.‏
کد خبر 468383

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222994/تکمیل-بزرگراه-ابریشم--پرداخت-معوقات-کارکنان-شهرداری-ساری
بستن   چاپ