پیام سپاهان
سخنگوی باشگاه ذوب آهن:
شرایط باشگاه برای 5 بازی آینده به سرمربی تیم فوتبال ابلاغ شد
چهارشنبه 24 دي 1399 - 22:59:02
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سخنگوی باشگاه ذوب آهن در خصوص جلسه هیئت مدیره گفت: جلسه کاملا فوتبالی بود و شرایط باشگاه برای 5 بازی آینده به سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ابلاغ شد.

رسول کربکندی در خصوص جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پیرو جلسه روز گذشته، جلسه ای صدرصد فوتبالی بود، در این جلسه یکسری از مصوبات هیئت مدیره به رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ابلاغ شد.
وی افزود: در این جلسه شرایط ادامه همکاری باشگاه با سرمربی تیم فوتبال برای پنج بازی آتی تیم ذوب آهن در لیگ برتر به وی ابلاغ شد.
به گزارش ایسنا و به نقل سایت باشگاه ذوب آهن، سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: طبق مصوبه هیئت مدیره چنانچه وی در 5 بازی آینده 15 امتیاز کسب کنند، علاوه بر پاداش ویژه در سمت خود تا پایان فصل تثبیت خواهد شد و چنانچه در این پنج بازی 11 امتیاز کسب کنند، بحث تغییر سرمربی فعلاً از دستور کار هیئت مدیره خارج خواهد شد.
کربکندی با بیان این که اگر رحمان رضایی در پنج بازی آینده نتواند حداقل 11 امتیاز به دست بیاورد با ایشان قطع همکاری خواهیم کرد، تصریح کرد: طی بازی های مذکور به روال گذشته از هرگونه حمایتی از وی اعم از جذب هر بازیکنی که مد نظر وی باشد و به لحاظ قانونی منعی نداشته باشد دریغ نخواهیم کرد و همه امکانات لازم را مانند قبل در اختیار وی خواهیم گذاشت.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222984/شرایط-باشگاه-برای-5-بازی-آینده-به-سرمربی-تیم-فوتبال-ابلاغ-شد
بستن   چاپ