پیام سپاهان
احداث بیمارستان 300 تختخوابی بهارستان باید در اولویت قرار گیرد
چهارشنبه 24 دي 1399 - 22:43:49
پیام سپاهان - به گزارش خبرنگار مهر، هادی تمهیدی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری بهارستان با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرستان بهارستان فقط 100 تخت بیمارستانی وجود دارد اظهار داشت: تعداد تخت بیمارستانی موجود به نسبت جمعیت شهرستان تفاوت معنی داری دارد.
تمهیدی با اشاره به اقدامات انجام شده قبلی برای افزایش سرانه درمانی در شهرستان، تخصیص اعتبار برای تکمیل کلینیک تخصصی نسیم شهر و تکمیل ساختمان ستاد شبکه بهداشت و مرکز بهداشت شهید صبوری و مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری و توسعه بیمارستان امام حسین را از اولویت‌های حوزه درمان شهرستان بهارستان دانست.
فرماندار شهرستان بهارستان احداث بیمارستان 300 تختخوابی را مهمترین اولویت حوزه درمان شهرستان دانست و گفت: با احداث بیمارستان 300 تختخوابی بخشی از فاصله میان امکانات موجود تا سرانه استاندارد کاهش خواهد یافت.
وی با اشاره به نبود امکانات مناسب در شهرستان بهارستان تصریح کرد: سرانه ورزشی در بهارستان با تلاش مجموعه شهرداری‌ها و دهیاران از 2 سانتی‌متر به 14 سانتی‌متر رسیده که نسبت به جمعیت موجود بسیار ناچیز بوده و متأسفانه در حال حاضر ورزشکاران ما به دلیل نبود فضای مناسب ورزشی برای انجام فعالیت‌های ورزشی به شهرستان دیگر مراجعه می‌کنند.
تمهیدی عنوان داشت: به دلیل تراکم بالای دانش‌آموزی در شهرستان در حوزه تعلیم و تربیت نیاز به 1200 معلم وجود دارد و این کمبود حوزه آموزش و پرورش را در بهارستان با چالش‌هایی روبه‌رو کرده است.
کد خبر 5121804

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222983/احداث-بیمارستان-300-تختخوابی-بهارستان-باید-در-اولویت-قرار-گیرد
بستن   چاپ