پیام سپاهان
آغاز عملیات پروژه زیرگذر پرحاشیه شهرداری کاشان با تأخیر 5 ماهه
چهارشنبه 24 دي 1399 - 22:42:33
پیام سپاهان - علیرضا پورعسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، بابیان اینکه، در 90 سال عمر شهرداری پروژه زیرگذر بزرگ‌ترین پروژه است که در کاشان در حال ساخت است، اظهار کرد: قرارگاه خاتم انبیا متعهد شد 300 میلیارد تومان کار عمرانی در خصوص تقاطع‌های غیر هم‌سطح در کاشان اجرا کند.
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت با اشاره به اینکه این قرارداد در دی کاه 1397 بین شهرداری و قرارگاه خاتم بسته شه است، افزود: با آنالیز اولیه پیمانکار قیمت اولیه پروژه 100 میلیارد تومان برآورد شده بود اما تغیر قیمت‌ها باعث شد افزایش دو برابری در تهیه مصالح و مواد اولیه را داشته باشیم که خوشبختانه شهرداری به تمام تعهداتش عمل کرده است.
وی بابیان اینکه برای این پروژه 70 درصد زمین و 30 درصد پول نقد در قرارداد منعقدشده است، بیان داشت: پروژه زیرگذر با تأخیر 5 ماهه آغاز شد که دلیل اصلی آن گرفتن مجوزهای لازم و ناهماهنگی بین اعضای شورای شهر بود.
پورعسگری با اشاره به اینکه، امیدواریم تا مرداد 1400 شاهد افتتاح و بهره‌برداری پروژه باشیم، افزود: باید در نظر داشته باشیم که آماده‌سازی تأسیسات زمان زیادی می‌گیرد اما با توجه به روزشمار با تأخیر کمتر از 3 ماه پروژه را افتتاح خواهیم کرد
انتهای پیام/63108/ج10/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222963/آغاز-عملیات-پروژه-زیرگذر-پرحاشیه-شهرداری-کاشان-با-تأخیر-5-ماهه
بستن   چاپ