پیام سپاهان
آلکاتل از گوشی و تبلت ارزان قیمت خود رونمایی کرد
چهارشنبه 24 دي 1399 - 22:42:06
پیام سپاهان - گجت نیوز / آلکاتل – Alcatel در نمایشگاه CES 2021 از تلفن‌های جدید مقرون به صرفه و تبلت ارزان ‌قیمت خود رونمایی کرد. این گوشی‌ها و تبلت نسبت به قیمتی که دارند از مشخصات خوبی برخوردار هستند.
نمایشگاه CES 2021 از رونق خوبی برخوردار است. TCL از سه تلفن هوشمند با برند آلکاتل و همچنین یک تبلت 7 اینچی ارزان قیمت رونمایی کرد. هر سه تلفن مجهز به چیپست Helio A25 MediaTek هستند. این گوشی‌ها ضمن این که از مجموعه چند دوربین بهره می‌برند، برای قرار دادن دوربین سلفی دارای نمایشگرهایی با حفره‌های قطره‌ای هستند.
آلکاتل 3L نسخه 2021
آلکاتل 3L دارای نمایشگری به قطر 6.52 اینچ است که از رزولوشن FHD پلاس بهره می‌برد. این گوشی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به همراه دارد. گوشی 3L دارای 4 گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی است. مقدار حافظه این تلفن از طریق استفاده از کارت‌های microSD قابل افزایش است. این گوشی هوشمند دارای ماژول دوربین سه گانه است که لنز اصلی 48 مگاپیکسل کیفیت دارد و دو حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق تصویر نیز آن را همراهی می‌کنند. همچنین یک اسکنر اثر انگشت هم در پشت این گوشی نصب شده است.
باتری 4 هزار میلی‌آمپر‌ساعتی برق مورد نیاز این تلفن را تامین می‌کند و از طریق micro-USB نیز با جریان 10 وات می‌توانید آن را شارژ کنید. از نظر نرم‌افزار نیز با آخرین نسخه اندروید 11 در بازار عرضه می‌گردد. گوشی هوشمند Alcatel 3L در رنگ‌های مشکی و آبی از ماه مارس (اسفند) و با قیمت 149 یورو در دسترس قرار می‌گیرد.
آلکاتل 1S نسخه 2021
اگر به دنبال یک گوشی باز هم ارزانتر هستید، Alcatel 1S وجود دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی از نوع LCD ، وضوح HD پلاس و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است که دارای کیفیت پایینی است. در پشت این گوشی هم یک ماژول سه‌گانه شامل یک لنز 13 مگاپیکسلی در کنار دو حسگر 2 مگاپیکسلی قابل مشاهده است. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری با ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر‌ساعتی نیز از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است. این گوشی هم اندروید 11 را با خود دارد و و در دو رنگ مشکی و آبی و با قیمت خرده‌فروشی 109 یورو از ماه فوریه (بهمن) در دسترس قرار می‌گیرد.
آلکاتل 1L نسخه 2021
اگر به دنبال ارزانترین گوشی آلکاتل هستید، آلکاتل 1L گزینه مورد نظر شماست. این گوشی نیز با مشخصاتی همچون نمایشگر 6.1 اینچ، وضوح HD پلاس، دوربین دوگانه 13 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل عرضه می‌شود که باتری 3 هزار میلی‌آمپر‌ساعتی نیز در داخل آن جای گرفته است.
این گوشی با اندروید 11 (نسخه Go) و دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. همچنین در رنگ‌های سیاه و آبی موجود می‌شود و قیمت آن در آمریکا 135 دلار خواهد بود. فروش این گوشی هم قرار است از ماه مارس (اسفند) آغاز شود.
آلکاتل 1T 7 Wi-Fi
علاوه بر آن سه تلفن مقرون به صرفه، TCL یک تبلت ارزان قیمت هم به نام آلکاتل وان تی وای‌فای- Alcatel 1T 7 Wi-Fi را به ارمغان آورده است. مشخصات و طراحی کامل آن هنوز مشخص نشده است اما برای نسخه 16 گیگابایتی آن فقط 59 یورو و در صورت نیاز به 32 گیگابایت حافظه هم قیمت 69 یورو پرداخت می‌کنید.
این یک تبلت خانوادگی است که در برابر نمونه هایی از Amazon’s Fire قرار خواهد گرفت. این تب Android 10 (نسخه Go) را اجرا می‌کند و حالت ویژه کودکان را نیز دارد. Alcatel 1T 7 در اواخر این ماه در رنگ های سبز و سیاه در دسترس خواهد بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222954/آلکاتل-از-گوشی-و-تبلت-ارزان-قیمت-خود-رونمایی-کرد
بستن   چاپ