پیام سپاهان
تست باتری گوگل پیکسل 5 در مقابل آیفون 12
چهارشنبه 24 دي 1399 - 22:41:56
پیام سپاهان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

گجت نیوز / در جدیدترین ویدیو مقایسه گوشی‌ها با ما همراه باشید تا مقاومت باتری گوگل پیکسل 5 – Pixel 5 را در مقابل پرچمدار اپل یا همان آیفون 12 مشاهده کنیم.
بدون شک هنگامی که صحبت از برتری دوام باتری در گوشی‌های هوشمند باشد، پرچمداران سری پیکسل که توسط شرکت گوگل عرضه می‌شوند حرف‌هایی را برای گفتن خواهند داشت. با این وجود در گوشی جدید این شرکت یا همان Google Pixel 5 شاهد اضافه شدن نرخ تازه‌سازی تصویر 90 هرتز هستیم که به خوبی 120 هرتز در نمایش تصویر نبوده و همچنین قابلیت پویایی را نخواهد داشت.
با این وجود اضافه شدن چنین ویژگی جدیدی به احتمال بسیار زیاد باعث می‌شود تا مصرف شارژ باتری توسط نمایشگر این گوشی تا حدی بیشتر شود. به همین منظور، امروز ما این دستگاه را در مقابل گوشی پرچمدار آیفون 12 با پردازنده 5 نانومتری و همچنین نرخ تازه‌سازی 60 هرتز قرار داده‌ایم تا ببینیم کدام یک از این دو، مصرف بهینه‌تری را از شارژ باتری خواهد داشت.
البته دقت کنید که ظرفیت 4080 میلی‌آمپری باتری گوگل پیکسل 5 درواقع مقدار زیادی از ظرفیت 2815 میلی‌آمپری آیفون 12 بیشتره؛ اما خب نکته قابل توجه اینجاست که وجود پردازنده 5 نانومتری و همینطور سیستم عامل بهینه‌سازی شده iOS راه‌های مقابله پرچمدار اپل با این گحت اندرویدی هستن.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222948/تست-باتری-گوگل-پیکسل-5-در-مقابل-آیفون-12
بستن   چاپ