پیام سپاهان
سرمربی تیم ملی حفاری: در فوتسال AVR نداریم/ داوری به ضرر ما بود
چهارشنبه 24 دي 1399 - 19:29:20
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: در فوتسال چیزی به نام VAR نداریم که داوران بعد از چک کردن تصمیم خود را برگردانند، متاسفانه داوران با اشتباهات خود شیرازه تیم ما را در نیمه اول از هم پاشیدند.

کیانوش علاسوند پس از باخت 5 بر2 تیمش در مقابل تیم بازارهای روز کوثر اصفهان، اظهار کرد: به تیم کوثر تبریک می گویم، اما نتیجه واقعی نبود و فکر می کنم عملکرد داوری ارتباط مستقیم با نتیجه داشت. ما تیمی هستیم که در بحران قرار داریم و در حال خروج از بحران بودیم، اما اتفاقی که در 3 ثانیه پایانی افتاد موجب شد شیرازه تیم ما را از هم پاشیده شود. من در مورد مسائل فنی صحبت نمی کنم و در خصوص داوری حرف می زنم.
وی افزود: من دو سوال دارم، همین اتفاق در بازی با مس سونگون برای ما رخ داد و داور گل را مردود اعلام کرد. به فرض اینکه این گل صحیح هم باشد، ولی داور ابتدا گل را نپذیرفت و بعد از 3 ثانیه آن را سالم اعلام کرد.
وی ادامه داد: در فوتسال ما چیزی به نام VAR نداریم و فکر می کنم داور سوت ادامه بازی را زد و بعد از چند ثانیه کمک ایشان گفتند که گل باید اعلام شود و اشتباه محض داوری بود. داوری دراین بازی تیم ما را نابود کرد. عملکرد ما در نیمه اول خیلی عالی بود و معقول و خوب بازی کردیم و تیم حریف را کنترل کردیم.
به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی حفاری خاطرنشان کرد: از اشتباهات کوثر استفاده کردیم و تیم کوثر از اشتباهات داوری سود برد و نتیجه مساوی شد. در نیمه دوم ما باید برنده بازی می شدیم ولی فشار روانی زیاد روی ما بود. ما روی سیستم پاور پلی در بازی های قبلی به گلزنی رسیده بودیم، در این بازی بچه ها شرایط روانی ثابتی نداشتند و فشار زیادی روی آنها وارد شد.
علاسوند گفت: واقعا از داوری گله دارم در نهایت از هواداران عذر خواهی می کنم و قول می دهیم روز به روز بهتر شویم، می خواستیم با برد امروز از بحران خارج شویم و متاسفانه تیم داوری کمکی نکرد و به ما ضربه زد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222919/سرمربی-تیم-ملی-حفاری--در-فوتسال-AVR-نداریم--داوری-به-ضرر-ما-بود
بستن   چاپ