پیام سپاهان
دروازه بان تیم بازارهای روز کوثر اصفهان: برای برد هم اتحاد شده بودیم
چهارشنبه 24 دي 1399 - 19:35:41
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان دروازه بان تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: به برتری و 3 امتیاز این بازی نیاز داشتیم و برای رسیدن به آن هم اتحاد شده بودیم.

محمدنوید بخش پس از برتری 5 بر2 که یکی از گل های تیمش را نیز به ثمر رساند، اظهار کرد: بازی خوبی بود. هر دو تیم مردانه جنگیدند و توانستیم با همدلی به پیروزی برسیم. برای برد در این بازی هم اتحاد شده بودیم و خوشحالم که به 3 امتیاز این بازی رسیدیم. تیم حفاری تیم خوبی است و تا لحظه آخر تلاش کرد.
وی در خصوص زدن گل آخر تیمش در شرایطی که ملی حفاری پاور پلی کرده بود، گفت: در این هفته با مربی دروازه بان ها تمرین کرده بودیم که اگر در چنین شرایطی قرار گرفتیم بتوانیم گل بزنیم.
به گزارش ایسنا، نوید بخش در خصوص شرایط تیمش خاطرنشان کرد: بارها تکرار کرده ایم تیم ما خیلی دیر تشکیل شد و باید از اسپانسر و حامیان تشکر ویژه داشته باشیم که اجازه ندادند این سهمیه از بین برود و کمک کردند و در این اوضاع اقتصادی ضعیف در کنار ما ایستادند. جایگاه ما در جدول اینجا نیست و باید بهتر از این باشد ما باید به این 3 امتیاز می رسیدیم و سعی می کنیم که روز به روز بهتر شویم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222918/دروازه-بان-تیم-بازارهای-روز-کوثر-اصفهان--برای-برد-هم-اتحاد-شده-بودیم
بستن   چاپ