پیام سپاهان
شمسایی: تیم‌های پایین جدول فوتسال هم شانس صعود به دور بعد را دارند
چهارشنبه 24 دي 1399 - 20:44:12
پیام سپاهان - اهواز - سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال به گونه‌ای است که تیم‌های پایین جدولی هم شانس صعود به دور بعد رقابت‌ها را دارند و این امر به زیبایی بازی‌ها کمک‌ می‌کند.

به گزارش ایرنا وحید شمسایی شامگاه چهارشنبه پس از برد تیمش مقابل اهورا بهبهان در لیگ برتر فوتسال کشور بیان کرد: از مردم خوب و درجه یک بهبهان که فوق العاده مهمان نواز بودند تشکر می‌کنم؛ یکی از آرزوهایم این بود که فضای بازی در این شهرستان را تجربه کنم که از نزدیک این موضوع را حس کردم و بسیار خوشحالم.
وی افزود: به لحاظ کیفت نوع بازی فوق العاده بودیم و از این بابت بسیار خوشحالم. مثل مسابقات قبلی فرصت‌های زیادی داشتیم که آنها را هدر دادیم. ما در بازی های گذشته علاوه بر فرصت سازی، فرصت‌سوزی زیادی کردیم و امروز بالغ بر پنج بار توپ ما به دیرک دروازده اهورا خورد.
سرمربی تیم گیتی پسند گفت: معتقدم بازیکنان و کادر فنی تیم، باید با تفکرات هم بیشتر آشنا شویم و این موضوع نیاز به زمان دارد؛ ما روز به روز بهتر می‌شویم و بازیکنان مصدوم ما کم کم به شرایط ایده آل بدنی نزدیک می‌شوند. در این فصل بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم و داریم ولی خوشحالم که سه امتیاز این بازی را گرفتیم و با دست پر به خانه بر می‌گردیم.
وی افزود: چون تعداد بازی‌ها کم شده شانس صعود برای بسیاری از تیم‌ها وجود دارد. امتیاز تیم ها در هر 2 گروه نزدیک به هم است و معتقدم تیم‌های انتهای جدولی هم شانس راهیابی به مرحله بعد را دارند.
شمسایی بیان کرد: از آنجا که در مرحله رفت و برگشت 12 بازی انجام می‌شود اگر تیم بتواند پنج بازی خود را با برد پشت سر بگذارد، جزو تیم‌های صعود کننده به دور نهایی است همین تیم اهورا 2 هفته پیش صدر جدول بود و امروز می‌بینید که در رده پنجم جدول قرار دارد.
وی گفت: معتقدیم که بازی به بازی بهتر می‌شویم؛ فلسفه مجموعه گیتی پسند این است که مرحله اول را با اقتدار بتوانیم بازی کنیم و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم و در مرحله دوم که مرحله آخر است بتوانیم به اهدافمان برسیم. 
دیدار تیم های اهورا و گیتی پسند عصر روز چهارشنبه در بهبهان، با برتری سه بر یک تیم گیتی پسند به پایان رسید.
برچسب‌ها
لیگ برتر فوتسال فوتسال بهبهان خوزستان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222914/شمسایی--تیم‌های-پایین-جدول-فوتسال-هم-شانس-صعود-به-دور-بعد-را-دارند
بستن   چاپ