پیام سپاهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان خبر داد: وجود 1250 تعاونی فعال در استان زنجان
چهارشنبه 24 دي 1399 - 13:55:21
وزارت رفاه
پیام سپاهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: یک هزار و 250 تعاونی در استان زنجان در حال فعالیت هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی عنوان کرد: تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و در این تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد در جامعه می‌شود.
وی با بیان اینکه تعاون یکی از بخش‌های تاثیرگذار در توسعه اقتصادی ملی است، افزود : باید به توسعه تعاونی‌ها در استان توجه شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: بیشتر تعاونی‌های زنجان در بخش کشاورزی، بخش خدمات و صنعت فعال هستند و در این میان باید به تقویت این تعاونی‌ها در استان بیشتر توجه شود.
یوسفی از وجود چهار هزار و 614 تعاونی در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد، هزار و 250 تعاونی فعال است.
وی همچنین از وجود دو هزار و 594 تعاونی غیر فعال در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: همچنین 277 تعاونی در زنجان منحل شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان فعالیت بانوان در تعاونی‌ها هم بیش از 11 درصد است، خاطرنشان کرد: در این میان بانوان بیشتر در بخش صنایع دستی و کشاورزی فعالیت می‌کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222679/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-زنجان-خبر-داد--وجود-1250-تعاونی-فعال-در-استان-زنجان
بستن   چاپ