پیام سپاهان
حضور اصفهانی‌ها در تیم ملی بسکتبال با ویلچر/ پیروزی سپاهان در لیگ هندبال بانوان
چهارشنبه 24 دي 1399 - 07:22:51
پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیروزی هندبال بانوان سپاهان در لیگ برتر، حضور اصفهانی‌ها در تیم ملی بسکتبال با ویلچر و مشخص شدن برنامه مسابقات والیبال نشسته مردان از مهم‌ترین اخبار ورزشی اصفهان در روز گذشته بود.
پیروزی سپاهان و شکست ذوب‌آهن در لیگ هندبال بانوان
در ادامه رقابت‌های دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان در جدالی حساس سپاهان و تأسیسات دریایی مقابل هم قرار گرفتند که سپاهان با نتیجه 25 بر 19 حریفش را مغلوب کرد؛ در 10 دقیقه پایانی نیمه نخست الناز قاسمی ملی پوش تیم سپاهان با مصدومیت از زمین خارج شد.
فاطمه محمدخانی بعد از این دیدار اظهار داشت: بازی خوبی برگزار شد، تأسیسات سال گذشته عنوان سوم را به دست آورده بود اما امسال تیم جوانی داشت. با این حال بازی سختی داشتیم.
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: نیمه اول را واگذار کردیم اما نیمه دوم توانستیم بازی را به نفع خود به پایان ببریم و برنده این دیدار شویم؛ تأسیسات مقابل ما خوب بازی کرد اما بچه‌های ما توانستند تاکتیک‌هایی را که نیمه دوم گفته بودیم اجرا کنند.

پیام سپاهان

همچنین تیم ذوب‌آهن اصفهان با اشتادسازه مدافع عنوان قهرمانی دیدار کرد که سبز‌پوشان با اختلاف 2 گل با نتیجه 20 بر 18 شکست خوردند.
اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با حضور اصفهانی‌ها
اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو از 23 دی ماه تا دوم بهمن ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی می‌بایست نتیجه تست PCR مربوط به حداکثر 72 ساعت قبل از ورود به اردو را ارائه دهند.
ایمان بگ‌زاده‌فرد، دانیال ذاکری و محمدرضا طوقانی از اصفهان به این اردو دعوت شده‌اند که باید در زمان مقرر در محل اردو حضور یابند و غیبت آن‌ها به منزله انصراف از شرکت در تیم‌ ملی محسوب می‌شود؛ همچنین اردو در شرایط کاملا قرنطینه برگزار می‌شود و تردد کلیه مدعوین در مدت زمان برگزاری اردو ممنوع است.
جدال گیتی‌پسند با اهورا در لیگ برتر فوتسال
هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 6 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار از گروه اول، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان صدرنشین این گروه و نایب‌قهرمان فصل گذشته و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی مهمان اهورای بهبهان است.
تیم کوثر اصفهان نیز که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند باید در یک دیدار تأثیرگذار و حساس به مصاف حفاری اهواز برود؛ این دو تیم در جدول گروه ب در جایگاه‌های پنجم و ششم هستند.
هفته دوم مرحله نهایی والیبال بانوان به تعویق افتاد
هفته دوم متمرکز مرحله نهایی لیگ برتر بانوان قرار بود روزهای 26 و 28 دی‌‌ ماه به میزبانی فدراسیون والیبال برگزار شود و ذوب‌آهن اصفهان در این مسابقات حضور دارد که کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، از تغییر این برنامه خبر داد.

پیام سپاهان

بر این اساس، مسابقات هفته دوم متمرکز روزهای شنبه و دوشنبه 27 و 29 دی ماه برگزار خواهد شد و برنامه هفته سوم نیز بدون تغییر در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه 7 و 9 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
برنامه بازی‌های ذوب‌آهن در لیگ والیبال نشسته مردان
مرحله دوم مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان، گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، با حضور هفت تیم از 23 تا 27 دی ماه به میزبانی شهر تهران در سالن فدراسیون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
بر این اساس امروز ذوب‌آهن اصفهان به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت؛ سبز‌پوشان در دیدار‌های بعدی به ترتیب با شهرداری ورامین، مس شهر بابک کرمان و شهرداری گنبد دیدار کنند.
بازی معوقه نامی‌نو در لیگ بسکتبال بانوان
دپارتمان مسابقات و داوران بانوان فدراسیون بسکتبال، زمان و مکان بازی های معوقه لیگ برتر بانوان را اعلام کرد که بر همین اساس تیم نامی‌نو اصفهان باید روز شنبه 4 بهمن ماه به مصاف پاز تهران برود.
انتهای پیام/63090/ر20/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222563/حضور-اصفهانی‌ها-در-تیم-ملی-بسکتبال-با-ویلچر--پیروزی-سپاهان-در-لیگ-هندبال-بانوان
بستن   چاپ