پیام سپاهان
تمدید زمان ثبت نام باشگاه های ورزشی در لرستان برای دریافت تسهیلات کرونایی/ تایید بیش از 210 نفر از باشگاه داران برای دریافت تسهیلات
چهارشنبه 24 دي 1399 - 03:18:22
پیام سپاهان - حشمت الله امان الهی از تمدید زمان ثبت نام باشگاه های ورزشی استان برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان دی ماه خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امان الهی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با رسانه ها ضمن بیان این خبر،اظهار کرد: صاحبان باشگاه های ورزشی متقاضی دریافت این تسهیلات می توانند تا پایان دی ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
اوافزود: باتوجه آسیب های وارده از ناحیه شیوع کرونا به تعدادی از باشگاه های ورزشی طی دو مرحله تسهیلاتی به باشگاه داران پرداخت شد که شروع ثبت نام مرحله دوم آن در آذرماه انجام گرفت.
امان الهی با بیان اینکه تعداد 483 باشگاه دار از کل 850 باشگاه ورزشی در استان در این مرحله متقاضی شدند که پس از ثبت نام اولیه لیست آنها به وزارت ورزش و سپس به وزرات کار ارسال شد ،تصریح کرد: در مرحله بعدی پس از ثبت نام باشگاه دار در سامانه از تعداد 483 باشگاه دارثبت نام شده تعداد 230 باشگاه مورد تایید قرار گرفت.
او گفت: باتوجه به اینکه تعدادی از باشگاه داران هنوز اقدام به ثبت نام نکرده یا جامانده اند سامانه مجددا باز شده و تاپایان دی ماه برای ثبت نام فرصت وجوددارد همچنین افرادی که نتوانسته اند مدارک خود را به درستی بارگذاری کنند می توانند با مراجعه به سامانه مجددا برای بارگذاری مدارک خود اقدام کنند تا از این تسهیلات کرونایی استفاده نمایند .
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه سقف تسهیلات کرونایی مشخص شده از 80میلیون تومان تا 1میلیارد تومان قابل پرداخت است ، خاطر نشان کرد: پرداخت این تسهیلات باتوجه به تعداد افراد بیمه شده در هر باشگاه انجام می گیرد.
به گفته امان الهی بیش از 210 نفر از باشگاه داران برای دریافت این تسهیلات مورد تایید قرار گرفته اند که باید بامراجعه به سامانه کارا کرونا مرحله پایانی تسهیلات خودرا ثبت کنند وسپس با دریافت پرینت فرم معرفی بانکی به بانک ها مراجعه نموده وبانک ها هم موظف هستند تا تسهیلات رابه این باشگاه داران پرداخت کنند.
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از باشگاه داران متقاضی در خواست کرد که مرحله اول ثبت نام خود را درسامانه sd.msy.gov.ir ثبت کرده و جهت تکمیل فرایند به سامانه کارا به آدرس اینترنتی Kara.mcls.gov.irمراجعه و سپس با ثبت نهایی اطلاعات خود درسامانه corona-kara.mcls.gov.ir فرم معرفی به بانک را دریافت و با مراجعه به بانک مربوطه تسهیلات خودرا دریافت کنند.
حشمت الله امان الهی تاکید کرد: به افرادی که در روندانجام کار اطلاعات اشتباه وارد کرده باشند این تسهیلات تعلق نمی‌گیرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222555/تمدید-زمان-ثبت-نام-باشگاه-های-ورزشی-در-لرستان-برای-دریافت-تسهیلات-کرونایی--تایید-بیش-از-210-نفر-از-باشگاه-داران-برای-دریافت-تسهیلات
بستن   چاپ