پیام سپاهان
150 تن پیاز احتکار شده در مهاباد کشف شد
سه شنبه 23 دي 1399 - 13:01:08
پیام سپاهان - سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی کاراگاهان پلیس آگاهی، یک انبار احتکار پیاز در حاشیه شهر " مهاباد" مورد شناسایی قرار گرفت.
توحیدی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله پس از اخذ مجوز از مقام قضایی و انجام هماهنگی‌های لازم در محل موردنظر حاضر شدند، افزود: در بازرسی از این انبار، 150 تن پیاز که به صورت غیر قانونی و فاقد مجوز نگهداری می‌شد، نیز کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک محتکر دستگیر و در این خصوص اقدامات قضایی انجام و پرونده قضایی تشکیل شد، تصریح کرد: ارزش کشفیات به دست آمده از سوی کارشناس در حدود 10 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی مهاباد به شهروندان توصیه کرد: افرادی که قصد حفظ و نگهداری هر نوع کالایی را دارند قبل از هر اقدامی حتما بایستی مجوز‌های لازم را اخذ و نوع و مقدار کالای مورد نظر را جهت نگهداری به اداره صمت اعلام کنند و در غیر اینصورت هر گونه نگهداری کالا احتکار محسوب و با متخلفان برابر برخورد خواهد شد.
انتهای پیام / س خ 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222266/150-تن-پیاز-احتکار-شده-در-مهاباد-کشف-شد
بستن   چاپ