پیام سپاهان
طلایی پوشان پیروز دربی حساس اصفهان
جمعه 14 آذر 1399 - 19:55:26
پیام سپاهان - به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دربی دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن با شروع هجومی از سوی سبزپوشان آغاز شد. شدت حملات به دروازه سپاهان به قدری زیاد بود که در دقیقه 6 دروازه سپاهان با گل نگین زندی، بازیکن نوجوان و خطرناک سبزپوشان باز شد.
در حالی‌که ذوب‌آهن با انگیزه‌ای مضاعف به حملات خود ادامه می‌داد، سپاهان در تلاش برای جبران بود و در نهایت با خطای سبزپوشان درون محوطه جریمه، سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد.
این پنالتی در دقیقه27 با ضربه شقایق روزبهان درون دروازه گاندو‌ها جای گرفت و طلسم گل نخوردن زهرا خواجوی شکسته شد.
حملات هر دو تیم برای عبور از خط دفاعی حریف ادامه داشت و در دقیقه 31 ذوب‌آهن دوباره دروازه زهره کودایی که تا فصل قبل در ذوب‌آهن بازی می‌کرد گشوده شد.
در نیمه دوم هر دو تیم فرصت‌های زیادی در حملات خلق کردند و تعداد سوت‌های فراوانی که‌در این بازی زده شد حاکی از هیجان و سرعت بالای این بازی بود.
اگرچه ذوب‌آهن با کیفیت بیشتر بازی کرد و خالق موقعیت‌های بیشتری بود، اما این سپاهان بود که از فرصت‌های به دست آمده بهترین استفاده را کرد و در نیمه دوم، دو گل دیگر به ثمر رساند گل سوم سپاهان در وقت اضافه (دقیقه 91) وارد دروازه خواجوی شد و خیال سپاهان از کسب 3 امتیاز این بازی حساس آسوده شد.
از‌جذابیت های این بازی می‌توان به بازی جوانمردانه از سوی هر دو تیم و در عین حال سرعت و هیجان در هر دو نیمه اشاره کرد.
انتهای پیام/ش
منبع: باشگاه خبرنگاران

http://www.sepahannews.ir/fa/News/207437/طلایی-پوشان-پیروز-دربی-حساس-اصفهان
بستن   چاپ