پیام سپاهان
سرمایه‌گذاری هلدینگ جاده ابریشم در خراسان جنوبی وارد فاز عملیاتی شد
جمعه 14 آذر 1399 - 01:40:20
پیام سپاهان - گروه استان‌ها- با پیگیری های استاندار خراسان جنوبی، سرمایه‌گذاری هلدینگ جاده ابریشم در استان وارد فاز عملیاتی شد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، امروز و در نشست استاندار خراسان جنوبی، صفدری زاده رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی و تاجری نماینده هلدینگ جاده ابریشم در تهران، سرمایه گذاری هلدینگ جاده ابریشم در استان وارد فاز عملیاتی شد.
در این نشست، برنامه عملیاتی و فاز اجرایی سرمایه گذاری این هلدینگ مورد نقد و بررسی قرار گرفت. 
نماد سرمایه‌گذاری استان فارس دوشنبه در بورس بازگشایی می‌شودبازگشایی نماد سرمایه‌گذاری استان خراسان رضوی، 10 آذر در بورس‌تاسیسات ذخیره‌سازی و ایستگاه‌های اندازه‌گیری میعانات گازی پارس جنوبی افتتاح شد/ سرمایه‌گذاری 29.2 میلیون یوروی اعلام آمادگی کامل منطقه ویژه اقتصادی برای مهیا کردن شرایط و زمینه‌های حضور این واحد سرمایه گذار از نتایج این نشست بود. 
نماینده هلدینگ جاده ابریشم نیز با نظر مثبت برای شروع هر چه سریعتر کار در استان اعلام آمادگی کرد.
در این نشست مقرر شد، هفته آینده و طی جلسه ای تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان هلدینگ و متولیان امر در استان، عملیات اجرایی این طرح نهایی شود. 
هلدینگ جاده ابریشم، یک هلدینگ بین المللی است که فعالیت‌های تجاری و اقتصادی قابل توجهی دارد و قرار است با سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیارد ریالی در زمینه تولید پکیج‌های گرمایشی و مونتاژ لوازم خانگی در استان ، زمینه اشتغال 3 هزار و 500 نفر را فراهم کند.
انتهای پیام/ 252/ ع
منبع: تسنیم

http://www.sepahannews.ir/fa/News/207220/سرمایه‌گذاری-هلدینگ-جاده-ابریشم-در-خراسان-جنوبی-وارد-فاز-عملیاتی-شد
بستن   چاپ