پیام سپاهان
مدیران بانک‌های کاشان در وصول چک و پرداخت بدهی مساعدت کنند
جمعه 14 آذر 1399 - 01:40:17
پیام سپاهان - گروه استان‌ها - فرماندار کاشان ضمن تاکید بر برخورد قاطع و جدی با محتکران و گرانفروشان گفت: مدیران بانک‌های کاشان در وصول چک و پرداخت بدهی مساعدت کنند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، علی اکبر مرتضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تعطیلی مشاغل غیرضروری در شهرستان کاشان در دو هفته اخیر اظهار داشت: صنوف مختلف به دلیل تعطیلی و محدودیت‌های کرونایی ممکن است توان پرداخت بدهی و وصول چک های خود را نداشته باشند.
وی ضمن تاکید بر مساعدت تمام نهادها، ارگان ها و شهروندان از عبور این بحران افزود: در این شرایط و کاهش درآمد صنوف لازم است تا مدیران بانک‌ها با درک درست از شرایط در وصول چک و پرداخت بدهی‌ها مساعدت داشته باشند چراکه باید از ضرر و زیان های بیشتر شهروندان جلوگیری شود.
فرماندار شهرستان کاشان ضمن اشاره به مضاعف شدن مشکلات شهروندان و صاحبان واحدهای صنفی با شیوع ویروس کرونا در این منطقه ابراز داشت: شهرستان کاشان از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر وضعیت داده است که این موضوع نشان‌دهنده مشارکت مردم در رعایت محدودیت‌های کرونایی است.
خروج واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل از تملک بانک‌ها لازمه توسعه اقتصادی استطرح اصلاح نظام بانکداری کشور به‌زودی از کمیسیون اقتصادی به صحن مجلس فرستاده می‌شودواکنش گمرک به ادعای جدید بانک مرکزی/ترخیص کالاهای رسوبی، هیچ تأثیری بر افزایش نرخ ارز نداشته و مانع کاهش نرخ ارز نبود وی ضمن تاکید بر رعایت بیش از پیش شهروندان و صنوف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال گفت: سعی شده است تا در این دوران با بازرسی‌های صورت گرفته بر نحوه توزیع و تامین کالاها در فروشگاه‌ها نظارت کامل صورت پذیرد.
مرتضایی با بیان اینکه در صورت مشاهده احتکار و یا گران فروشی مسائل رصد و با متخلفان بررسی می‌شود، تصریح کرد: لازم است تا در زمینه پساکرونا برنامه‌ریزی های لازم صورت پذیرد چراکه با مهار این ویروس مشکلات و معضلات مختلفی نظیر چاقی، افسردگی و غیره ممکن است گریبانگیر جامعه شود.
انتهای پیام/801/ ت
منبع: تسنیم

http://www.sepahannews.ir/fa/News/207219/مدیران-بانک‌های-کاشان-در-وصول-چک-و-پرداخت-بدهی-مساعدت-کنند
بستن   چاپ