پیام سپاهان
نماز جمعه پایگاهی برای امید بخشی به نسل جوان است
جمعه 14 آذر 1399 - 01:39:31
پیام سپاهان - امام جمعه نجف آباد با توضیح اینکه پایگاه های نماز جمعه امید بخشی به نسل جوان است، گفت: بیش از 80 نماز جمعه در سطح استان وجود دارد که هماهنگی و ارتباط به آن ها کار آسانی نیست؛ رهبر معظم انقلاب سال 80 در سفری که به اصفهان داشتند فرمودند که اصفهان از نظر سیاسی اشباع شده است، سعی کنید که مسائل ریشه ای، معنوی، اقتصادی و مواردی که نیاز انقلاب و کشور است، بهره ببرید.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام رحمت الله صادقی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) اظهار کرد: امام (ع) می فرمایند که مسائل اعتقادی، سیاسی و مدیریتی سه مسئله ای است که هر کسی می گوید که حق با من است و از حرف خود کوتاه نمی آید و ممکن است با استدلال های بسیاری شاید به ظاهر کوتاه بیایید.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: افراد در مسائل اعتقادی کم می شود از اعتقادات خود کوتاه بیایید؛ پیامبران با افراد متعصب با معجزات صحبت می کردند؛ مسائل سیاسی هم کسی گرایشی به گروهی دارد که به صورت سخت، کوتاه می آید و سومین بحث مدیریتی است. وی افزود: انصافا و با تمام اعتقاد این مدتی که بنده مسئولیت نماندگی ولی فقیه در سپاه استان را داشتم و در محضر حجت الاسلام صالیحان بودم در مدیرت و تدبیر و امور غیر ممکن بود که اگر مشوری به ایشان می دادیم، نمی پذیرفتند. حجت الاسلام صادقی اضافه کرد: حجت الاسلام صالحیان اهل مدیریت جهادی بود، با بسیج و سپاه و نیروهای انقلابی همراه بودند؛ خواسته های رهبر نقلاب از ما طلبه ها، زندگی طلبه گی باید بر همه چیز باشد در او دیدم. وی با بیان اینکه حجت الاسلام صالحیان با بسیجیان سطح استان همراه و خود پای کار بود، تصریح کرد: از طرف جامعه بسیجیان، پاسداران و فرماندهان از زحمت او تشکر می کنیم؛ حجت الاسلام فرهنگ هم یکی از طلبه های جهادی، بسیجی و انقلابی هستند و انتخاب وی به عنوان دبیر جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان انتخاب شایسته ای بود. پایگاه های نماز جمعه امید بخشی به نسل جوان است امام جمعه نجف آباد هم در این آیین گفت: در نماز جمعه به دنبال مردم داری و حفظ دین مردم و به تبع آن حفظ نظام و زمینه سازی حجت خدا هستیم؛ خدا به پیامبر فرمودند امروز دشمن تلاش است که مومنان را از اسلام جدا کند و پایگاه های نماز جمعه حفظ اقشار مردم است. حجت الاسلام مصطفی حسناتی با توضیح اینکه پایگاه های نماز جمعه امید بخشی به نسل جوان است، اظهار کرد: بیش از 80 امام جمعه در سطح استان وجود دارد که هماهنگی و ارتباط به آن ها کار آسانی نیست؛ رهبر معظم انقلاب سال 80 در سفری که به اصفهان داشتند فرمودند که اصفهان از نظر سیاس اشباع شده است، سعی کنید که مسائل ریشه ای، معنوی، اقتصادی ومواردی که نیاز انقلاب و کشور است، بهره ببرید. وی اضافه کرد: بین نهاد نماز جمعه و دستگاه های استان یک فضای صمیمی و خوب مناسبی است، این ها سرمایه است؛ بالاترین سرمایه های علما و پیامبران مردم بود که با یاری خدا این سرمیه در استان اصفهان وجود دارد. امام جمعه نجف آباد در پایان گفت: امروزه پذیریش مسئولیت های با توجه کارهای و رسالت های گسترده و امکانات محدود، سخت است. انتهای پیام/
منبع: دانا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/207209/نماز-جمعه-پایگاهی-برای-امید-بخشی-به-نسل-جوان-است
بستن   چاپ