پیام سپاهان
هشدار دادستان بهارستان به شهرداران؛ صدور فیش برای ساخت و ساز ممنوع و غیرقانونی است
جمعه 14 آذر 1399 - 01:38:38
پیام سپاهان - گروه استان‌ها- دادستان شهرستان بهارستان با انتقاد از ساخت و ساز بی‌رویه و غیرمجاز در شهرستان گفت: صدور فیش برای ساخت و ساز غیرقانونی است و شهرداران حق ندارند فیش صادر کنند. - اخبار استانها -
غلامرضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان اظهار داشت: ساخت و ساز بی‌رویه در شهرستان بهارستان با تراکم جمعیتی بسیار بالا باعث شده است این شهرستان از نظر سرانه‌ها و زیرساخت‌ها عقیم باشد.
وی با انتقاد از دخالت برخی از اعضاهای شورای شهر در ساخت و سازها هشدار داد: شهرداری‌ها شهرستان بهارستان حق ندارد فیش برای ساخت و ساز صادر کنند و این کار غیرقانونی و ممنوع است‌.
دادستان شهرستان بهارستان بیان کرد: شهرداری‌ها نباید در ساخت و سازها خلاف مقررات شهرسازی عمل کنند و حذف پارکینگ و عدم نظارت بر ساخت و سازها موجبات مشکلات فراوان برای شهروندان شده است.
دستور ‌رئیس کل دادگستری استان اردبیل برای ‌جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز + فیلمساخت و سازهای غیر مجاز در یاسوج دردسر ساز شده استبا ساخت و سازهای غیر مجاز در رودبار قصران برخورد می شود صادقی تصریح کرد: حذف پارکینگ در ساخت و سازها باعث افزایش سرقت از خودروها و درگیری و نزاع شده که شهرداران باید با حساسیت بیشتری این موضوع را دنبال کنند.
وی همچنین اظهار کرد: به دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان بهارستان ابلاغ شده است که به ساختمان‌هایی که اصول شهرسازی را رعایت نکرده‌اند به هیچ عنوان خدمات (گاز، برق، آب و تلفن) ارائه ندهند.
دادستان بهارستان در پایان با تاکید بر رعایت حقوق شهروندان خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی برای متخلفان پرونده قضائی تشکیل خواهد داد و این موارد در راستای وظایف ترک فعل مدیران قلمداد خواهد شد و پیگیر قانونی خواهد داشت.
انتهای پیام/ح
منبع: تسنیم

http://www.sepahannews.ir/fa/News/207197/هشدار-دادستان-بهارستان-به-شهرداران؛-صدور-فیش-برای-ساخت-و-ساز-ممنوع-و-غیرقانونی-است
بستن   چاپ